Priceline
Agoda.com
Geen aanbetaling vereist
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Brugge. Parkeergarage t' Zand voor de deur. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Royale kamer en prima badkamer. Ontbijt ruim voldoende. Konden al vroeg in de middag inchecken. Wel even achterom lopen dan via smal steegje.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 maart 2017

zeer goede ligging . vriendelijke ontvangst nette kamer met mooie badkamer .goed ontbijt dat regelmatig werd bijgevuld verschillende soorten vlees en kaas en een gekookt eitje . bereidwillige uitbaters en de brasserie was oke voor een pintje of andere dranken te drinken.voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 30 maart 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt aan de rand van brugge centrum. 10 min lopen naar de grote markt. Wij hadden kamer 12 helemaal bovenin. Meer een appartement. Grote slaapkamer, kitchenette, kleine zithoek, mooie badkamer. Mensen met een dikke buik kunnen moeite hebben om de douche in te komen. Lange mensen(2m) kunnen hun hoofd stoten aan de stang in de douche. Beide leverden voor ons geen hinder op. Ontbijt inbegrepen, kleine warme broodjes, cornflakes, eitjes, cruesli, melk. Brood, stokbrood. Van alles. Alles ziet er netjes en schoon uit en de medewerkers zijn vriendelijk. Bezoek de markt op het plein voor het hotel!

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 8 februari 2015 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Er is net een verbouwing achter de rug, dus we hebben een hele nieuwe badkamer. Kamer en badkamer zijn schoon. Kamer is heel ruim (kamernr 8),maar we kunnen andere kamers zien, die aan de kleine kant zijn. We zitten op de tweede verdieping, bereikbaar via een steile trap. Het is wat gehorig, maar dat is ook te verwachten van een oud gebouw. Je kunt geen tv kijken vanuit het bed door de plaatsing vd tv. Wel vanuit een tweezits-bankje. Locatie is goed. 5 a 10 minuten lopen van de grote markt, dus midden in centrum. De auto parkeer je in de parkeergarage 't Zand. Ideaal, want dit is direct bij het hotel. Het ontbijt is erg uitgebreid en heerlijk vers. Helaas hadden we' s ochtends geen warm water tijdens douchen, doordat het hotel vol zat en iedereen tegelijk ging douchen. In de middag alsnog genoten van een heerlijke douche. Wat mij betreft een hotel waar ik zeker naar terug zou gaan!

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 8 februari 2015 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal, we hadden een ruime kamer, op de 2e verdieping via behoorlijk stijle trap. Er is geen lift. Sommige andere kamers zagen er vrij klein uit. Schone en nette kamer met net verbouwde badkamer. Je kunt nochtans bij deze kamer (no. 8) niet vanuit je bed tv kijken. Wel vanuit de bank die er staat. Het is vrij gehorig, maar dat is te verwachten in een oud gebouw als dit. Het ontbijt is simpel maar met voldoende keus en prima verzorgd. Perfecte ligging, nabij station, parkeergarage en 5-10 min lopend van de bijvoorbeeld de markt. Voor een volgend weekend zou ik weer dit hotel kunnen kiezen.

Datum van verblijf: februari 2015