“de verleiding weerstaan”
Beoordeling van Patisserie Academie

Patisserie Academie
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Bakkerijen in Brugge
19 augustus 2018 beoordeeld

Waarschuwing: taartjes waar je van gaat watertanden… heerlijke koffie met een friandise, vriendelijke bediening

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening en goede service! Lekker gegeten in de zon. Even moeten wachten want het was lekker druk

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toast Ham en Kaas was zeer lekker, veel groentjes en zelfgemaakte mayonaise volgens mij. Dit in combinatie met het zonnige weertje op het terras en een vriendelijke bediening! Zeker de moeite om eens te passeren. De patisserie ziet er overigens schitterend uit.

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze patisserie van Tom Van Loock kan superlekkere en speciaal ogende patisserie eten. Zeer veel keuze uit al dit lekkers.

20 december 2017 beoordeeld

Toevallig tegen deze zaak aangelopen op zoek naar een ontbijtje op 17-12-2017.
Gelukkig was er een tafeltje vrij. Voor de rest zat de zaak vol.
De bestelling werd snel opgenomen door een vriendelijke dame. Vervolgens stonden onze ontbijtjes (klein ontbijtje + klassiek ontbijtje) ook snel op tafel. Heerlijke broodjes, lekker vers beleg en een heerlijk gebakken spiegeleitje. Koffie was ook van goede kwaliteit. De gebakjes in de vitrine zagen er zéér goed uit. We komen hier zeker terug wanneer we weer in Brugge zijn!

Reizigers die Patisserie Academie bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Patisserie Academie geweest? Deel je ervaringen!