“Heerlijk ontbijtje in de zon”
Beoordeling van Patisserie Academie - GESLOTEN

Patisserie Academie
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening en goede service! Lekker gegeten in de zon. Even moeten wachten want het was lekker druk

Datum van bezoek: juli 2018

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toast Ham en Kaas was zeer lekker, veel groentjes en zelfgemaakte mayonaise volgens mij. Dit in combinatie met het zonnige weertje op het terras en een vriendelijke bediening! Zeker de moeite om eens te passeren. De patisserie ziet er overigens schitterend uit.

Datum van bezoek: mei 2018
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze patisserie van Tom Van Loock kan superlekkere en speciaal ogende patisserie eten. Zeer veel keuze uit al dit lekkers.

Datum van bezoek: december 2017
20 december 2017 beoordeeld

Toevallig tegen deze zaak aangelopen op zoek naar een ontbijtje op 17-12-2017.
Gelukkig was er een tafeltje vrij. Voor de rest zat de zaak vol.
De bestelling werd snel opgenomen door een vriendelijke dame. Vervolgens stonden onze ontbijtjes (klein ontbijtje + klassiek ontbijtje) ook snel op tafel. Heerlijke broodjes, lekker vers beleg en een heerlijk gebakken spiegeleitje. Koffie was ook van goede kwaliteit. De gebakjes in de vitrine zagen er zéér goed uit. We komen hier zeker terug wanneer we weer in Brugge zijn!

Datum van bezoek: december 2017
12 november 2017 beoordeeld

Tijdens het verkennen van Brugge is dit een hele leuke patisserie om even te gaan zitten en te genieten van één van de vele taartjes. De taartjes smaken zoals ze eruit zien: heerlijk! Qua locatie heel mooi centraal, vlak bij de grote markt.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Patisserie Academie bekeken, bekeken ook