Kevin v

City tour

Beoordeling van Hotel Portinari
4,0 van 5 bollen18 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Welkom ontvangen. Alles geregeld en inchecken zo gedaan. Prima kamer. Dagelijks wordt alles verschoond. Kussens waren alleen wel erg slecht, dat mag beter. Prima ontbijt. Niet heel uitgebreid maar wel lekker. Hotel zit gelijk aan de parkeergarage wat erg fijn is.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
Charming double
0.5 km van Hotel Portinari
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 7 februari 2024

Kleine kamer, maar dat vinden wij prima. Heerlijke douche en bedden lagen ook top!
Eén minpuntje was dat er wel een tv hing, maar dat kon je vanuit bed niet bekijken. Een beugel zodat je ‘m zou kunnen draaien zou dit wel oplossen.
Verder top! Stil en toch midden in het centrum.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 7 oktober 2023 via mobiele applicatie

Erg mooi modern hotel met fijne kamers die genoeg ruimte hebben en een mooie badkamer. Heerlijke douche ook. De ligging van dit hotel is perfect! Parkeergarage recht tegenover het hotel dat goed betaalbaar is, rond de €15 per dag. Daarnaast loop je binnen 5 min het hart van het centrum in. Ontbijt is ook top geregeld met echt verse producten van goede kwaliteit.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 7 september 2023

Mooi hotel op een toplocatie. Je loopt zo de binnenstad in.
Leuke restaurantjes in de omgeving.
Kamers zijn netjes en zeer schoon.
Kregen ivm een niet goed werkende airco een andere kamer met een upgrade. Heel fijn !
Medewerkers zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 2 september 2023

De hotelkamer, ontbijt en de ligging zijn perfect! Net naast het centrum. Binnen 10 min wandelen stond je op de grote markt.

Helaas werden we bij de receptie niet echt vriendelijk behandeld. Erg bot en ongeïnteresseerd. Jammer hierdoor voelde we ons niet echt welkom.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid (31 aug)! De dame die daar werkte was de vriendelijkste en zeker het vrolijkste van het hotel!

Hoorde achteraf dat mijn partner had aangegeven dat ik jarig was bij de receptie, de dag ervoor. Helaas is daar niks mee gedaan.
Leuk weekend gehad! Maar ik zie zeker nog ruimte voor verbetering.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 22 mei 2023

Prima hotel! Je loopt de parkeergarage uit en loopt zo het hotel in. Wij hadden een kamer voor 2 volwassen en 2 kinderen, super groot heerlijke kamer. Ontbijt ook zeer lekker en uitgebreid. Receptie zeer vriendelijk!
Het enige nadeel was dat het best gehorig was vanuit het restaurant beneden waar wij wakker van werden er werd nog laat na geborreld. Verder niks negatiefs!

Datum van verblijf: mei 2023