Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 7 september 2023

Mooi hotel op een toplocatie. Je loopt zo de binnenstad in.
Leuke restaurantjes in de omgeving.
Kamers zijn netjes en zeer schoon.
Kregen ivm een niet goed werkende airco een andere kamer met een upgrade. Heel fijn !
Medewerkers zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 2 september 2023

De hotelkamer, ontbijt en de ligging zijn perfect! Net naast het centrum. Binnen 10 min wandelen stond je op de grote markt.

Helaas werden we bij de receptie niet echt vriendelijk behandeld. Erg bot en ongeïnteresseerd. Jammer hierdoor voelde we ons niet echt welkom.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid (31 aug)! De dame die daar werkte was de vriendelijkste en zeker het vrolijkste van het hotel!

Hoorde achteraf dat mijn partner had aangegeven dat ik jarig was bij de receptie, de dag ervoor. Helaas is daar niks mee gedaan.
Leuk weekend gehad! Maar ik zie zeker nog ruimte voor verbetering.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 22 mei 2023

Prima hotel! Je loopt de parkeergarage uit en loopt zo het hotel in. Wij hadden een kamer voor 2 volwassen en 2 kinderen, super groot heerlijke kamer. Ontbijt ook zeer lekker en uitgebreid. Receptie zeer vriendelijk!
Het enige nadeel was dat het best gehorig was vanuit het restaurant beneden waar wij wakker van werden er werd nog laat na geborreld. Verder niks negatiefs!

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 17 april 2023 via mobiele applicatie

Goed gelegen en fijne kamers, goed bed en lekkere douche. Tv op de kamers met chromecast. Vriendelijke kamermeisjes en lieve vrouw bij de bar/ restaurant. Overigens had de dame aan de receptie wel wat geïnteresseerder mogen zijn, ze zal uit zichzelf geen gedag zeggen oid. Verder niets te klagen gehad!

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 16 april 2023 via mobiele applicatie

ik kom hier graag en regelmatig. Centraal gelegen, ruime parkeermogelijkheid voor electrisch laden direct aan t Zand. ideaal. Mooie moderne en schore, ruim ingerichte kamers met goede bedden. Vriendelijke bediening. Uitstekend ontbijt.

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde voor zaken