Beoordeeld op 3 februari 2020

heel leuk hotelletje in het centrum,prima gelegen,jammer dat er geen priveparking is, gemoderniseerde kamers , mooie badkamer, bed in de single rooms zijn echt wel heel klein, prima verzorgd ontbijt , vriendelijk personeel

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2019

Wij verbleven in een modern ingerichte kamer op de 2de verdieping aan de achterzijde van dit centraal gelegen hotel. De kamer heeft daardoor zicht op de nabij gelegen kerk en je hebt er geen last van storende straatgeluiden. Het hotel ligt op wandelafstand van de belangrijkste Brugse bezienswaardigheden, vlakbij het hotel starten 2 lange winkelstraten en onder het plein 't Zand is parkeermogelijkheid, fietsenverhuur en op het plein zelf is ruime mogelijkheid tot terrassen. Het hotel ligt op wandelafstand van het station ( 900m ).

De kamer is modern strak doch met warme materialen ( knap ! ) ingericht, dit minimalisme maakt het badgedeelte van de kamer minder praktisch omdat je er weinig ruimte hebt om je toiletgerief te plaatsen. Ook werd het 's nachts redelijk warm op de kamer, bij melding werd onmiddellijk aangegeven dat ze dit zouden nakijken. Aangenaam is dat we werden onthaald met een chocolade lolly én wijn, een fijne attentie.

Het ontbijtbuffet is ok en je kan kiezen tussen Engels en continentaal ontbijt, de ontbijtruimte is aangenaam ingericht en de service correct.

tip: huur een tandem om Brugge te doorkruisen, lol verzekerd !

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Hotel is centraal gelegen, zeer dicht bij uitgang parkeergarage 't Zand. Hotel had duidelijke instructies gestuurd, top. De kamer op zich was prima, groot en goed 2persoonsbed, genoeg kussens en goed dekbed. Goede douche. Airco op de kamer. Koffie/thee faciliteit.
Op de kamer: badkamer is hip met een wastafelzuil maar dus 1 plankje van ongeveer 10 bij 10 cm om alles op kwijt te kunnen. Dat is dus bijna niets!! je tandpasta, tandenborstel en haarborstel en plankje is vol. Voor de rest nergens ruimte iets kwijt te kunnen. Er hangt een make-up spiegel, maar je make-up kun je niet kwijt. Dus eigenlijk super onpraktisch! We waren continu aan het hannessen met spullen. Mijn makeup moest ik op de wc deksel leggen en mijn glas water op de prullenbak. Alleen om deze reden zouden wij dit hotel niet nogmaals boeken.
Wat ook gek was, de kluis kon je zo optillen en mee weglopen. Lijkt me toch handig een kluis vast te maken in de kast? Tip: maak wat extra plankjes in de badkamer.

Het ontbijt viel ietwat tegen. Geen serveerster te bekennen, maar ook konden we bijvoorbeeld geen suiker vinden, geen theelepels en toen we eindelijk personeel zagen, werd er gezucht...alsof onze vragen teveel moeite waren. Niet heel veel keuze en aantal dingen op ontbijtbuffet waren op en werden niet bijgevuld, terwijl het pas 9 uur was. Lege zoutvaatjes. Enz enz. Inrichting ook een beetje koud. Prijs/kwaliteit onder maat voor 20 euro pp.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 23 juli 2019

Wij verbleven in een comfortkamer op de 4e etage van het hotel. De kamer is modern en fris ingericht en van alle gemakken voorzien. De badkamer is met een glazen ruit verbonden met het slaapgedeelte maar als je dat vervelend vind is er een rolgordijn om het af te sluiten. Prima bedden. TV op de zijmuur en is niet schuin te zetten dus dat kijkt wat ongelukkig. Er is één lift in het hotel die druk gebruikt wordt dus soms lang wachten. Personeel bij de receptie is bijzonder vriendelijk. Ontbijt is redelijk gesorteerd. Koffie is prima. Vanuit het hotel loop je zo het centrum van Brugge in. Ideaal. Het is geen goedkoop hotel maar je betaalt daarbij natuurlijk voor de locatie. Parkeren kan in P 't Zand. De uitgang van de parking ligt direct voor het hotel en is dus heel praktisch. En vergeleken met Nederlandse steden is parkeren in deze parking met iets minder dan 9 euro voor 24 uur een koopje.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019

Hotel Portinari is een mooi hotel met een perfecte ligging in Brugge. De kamer was netjes en van alle gemakken voorzien. Het enige wat de kamer nog beter zou maken is een douche ipv enkel een bad. Wij zaten op de 5e etage aan het einde van de gang, waardoor wij geen geluidsoverlast hebben ervaren. Het ontbijt was prima maar hebben dit maar één keer gebruikt omdat je in het centrum net zo lekker kan eten voor een lagere prijs. Vriendelijk personeel, maar een klein team waardoor we bij het uitchecken toch een paar minuten hebben moeten wachten bij de receptie voor iemand ons kwam helpen. Mocht ik ooit terug gaan naar Brugge zou ik hier zeker weer komen slapen en ik raad dit hotel ook zeker aan aan anderen.

Datum van verblijf: juni 2019