Beoordeeld op 8 augustus 2019

Hotel is centraal gelegen, zeer dicht bij uitgang parkeergarage 't Zand. Hotel had duidelijke instructies gestuurd, top. De kamer op zich was prima, groot en goed 2persoonsbed, genoeg kussens en goed dekbed. Goede douche. Airco op de kamer. Koffie/thee faciliteit.
Op de kamer: badkamer is hip met een wastafelzuil maar dus 1 plankje van ongeveer 10 bij 10 cm om alles op kwijt te kunnen. Dat is dus bijna niets!! je tandpasta, tandenborstel en haarborstel en plankje is vol. Voor de rest nergens ruimte iets kwijt te kunnen. Er hangt een make-up spiegel, maar je make-up kun je niet kwijt. Dus eigenlijk super onpraktisch! We waren continu aan het hannessen met spullen. Mijn makeup moest ik op de wc deksel leggen en mijn glas water op de prullenbak. Alleen om deze reden zouden wij dit hotel niet nogmaals boeken.
Wat ook gek was, de kluis kon je zo optillen en mee weglopen. Lijkt me toch handig een kluis vast te maken in de kast? Tip: maak wat extra plankjes in de badkamer.

Het ontbijt viel ietwat tegen. Geen serveerster te bekennen, maar ook konden we bijvoorbeeld geen suiker vinden, geen theelepels en toen we eindelijk personeel zagen, werd er gezucht...alsof onze vragen teveel moeite waren. Niet heel veel keuze en aantal dingen op ontbijtbuffet waren op en werden niet bijgevuld, terwijl het pas 9 uur was. Lege zoutvaatjes. Enz enz. Inrichting ook een beetje koud. Prijs/kwaliteit onder maat voor 20 euro pp.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 23 juli 2019

Wij verbleven in een comfortkamer op de 4e etage van het hotel. De kamer is modern en fris ingericht en van alle gemakken voorzien. De badkamer is met een glazen ruit verbonden met het slaapgedeelte maar als je dat vervelend vind is er een rolgordijn om het af te sluiten. Prima bedden. TV op de zijmuur en is niet schuin te zetten dus dat kijkt wat ongelukkig. Er is één lift in het hotel die druk gebruikt wordt dus soms lang wachten. Personeel bij de receptie is bijzonder vriendelijk. Ontbijt is redelijk gesorteerd. Koffie is prima. Vanuit het hotel loop je zo het centrum van Brugge in. Ideaal. Het is geen goedkoop hotel maar je betaalt daarbij natuurlijk voor de locatie. Parkeren kan in P 't Zand. De uitgang van de parking ligt direct voor het hotel en is dus heel praktisch. En vergeleken met Nederlandse steden is parkeren in deze parking met iets minder dan 9 euro voor 24 uur een koopje.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019

Hotel Portinari is een mooi hotel met een perfecte ligging in Brugge. De kamer was netjes en van alle gemakken voorzien. Het enige wat de kamer nog beter zou maken is een douche ipv enkel een bad. Wij zaten op de 5e etage aan het einde van de gang, waardoor wij geen geluidsoverlast hebben ervaren. Het ontbijt was prima maar hebben dit maar één keer gebruikt omdat je in het centrum net zo lekker kan eten voor een lagere prijs. Vriendelijk personeel, maar een klein team waardoor we bij het uitchecken toch een paar minuten hebben moeten wachten bij de receptie voor iemand ons kwam helpen. Mocht ik ooit terug gaan naar Brugge zou ik hier zeker weer komen slapen en ik raad dit hotel ook zeker aan aan anderen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Opgefrist en modern interieur. Uiterst vlotte communicatie. Stille kamers (nr 21) met comfortabel bed, rituals douchegels en shampoo, en afgescheiden toilet. Als uitsmijter gratis pannenkoek met drankje dag na je overnachting.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019

Vroeger was het een prima hotel ,nu een top hotel
Het heeft zich prima aangepast aan de moderne eisen.Het is nu een mooi,functioneel,stil en vriendelijk hotel geworden.We gaan geen 25 j meer wachten om terug te gaan,ook al wonen we maar een 50 tal km van Brugge.ONtbijt,ligging en personeel zijn prima.Ook heel attent

Datum van verblijf: mei 2019