Beoordeeld op 23 juli 2019

Wij verbleven in een comfortkamer op de 4e etage van het hotel. De kamer is modern en fris ingericht en van alle gemakken voorzien. De badkamer is met een glazen ruit verbonden met het slaapgedeelte maar als je dat vervelend vind is er een rolgordijn om het af te sluiten. Prima bedden. TV op de zijmuur en is niet schuin te zetten dus dat kijkt wat ongelukkig. Er is één lift in het hotel die druk gebruikt wordt dus soms lang wachten. Personeel bij de receptie is bijzonder vriendelijk. Ontbijt is redelijk gesorteerd. Koffie is prima. Vanuit het hotel loop je zo het centrum van Brugge in. Ideaal. Het is geen goedkoop hotel maar je betaalt daarbij natuurlijk voor de locatie. Parkeren kan in P 't Zand. De uitgang van de parking ligt direct voor het hotel en is dus heel praktisch. En vergeleken met Nederlandse steden is parkeren in deze parking met iets minder dan 9 euro voor 24 uur een koopje.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019

Hotel Portinari is een mooi hotel met een perfecte ligging in Brugge. De kamer was netjes en van alle gemakken voorzien. Het enige wat de kamer nog beter zou maken is een douche ipv enkel een bad. Wij zaten op de 5e etage aan het einde van de gang, waardoor wij geen geluidsoverlast hebben ervaren. Het ontbijt was prima maar hebben dit maar één keer gebruikt omdat je in het centrum net zo lekker kan eten voor een lagere prijs. Vriendelijk personeel, maar een klein team waardoor we bij het uitchecken toch een paar minuten hebben moeten wachten bij de receptie voor iemand ons kwam helpen. Mocht ik ooit terug gaan naar Brugge zou ik hier zeker weer komen slapen en ik raad dit hotel ook zeker aan aan anderen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019

Ligging van het hotel is perfect! Je loopt zo het hele centrum door. Het is een prachtige stad, vele winkels, lekker eten, het weekend vliegt zo voorbij.
Ontvangst was vriendelijk, echter kwam het personeel zowel bij aankomst als vertrek onzeker over of alle gegevens klopte die ze hadden omtrent betalingen en de boeking.
Ontbijt vonden wij erg duur, wij waren er van overtuigd dit geboekt te hebben bij onze boeking maar dit bleek niet zo te zijn, €16,- per persoon per dag is echt te veel. Alle dagen kun je makkelijk in het centrum ontbijten en het zo duur maken als je zelf wil, maar zeker onder die €16,-!
De kamer is van alle benodigdheden voorzien, was goed schoongemaakt en modern ingericht. De douche is zeer prettig, stortdouche en handdouche zijn tegelijk te gebruiken. Beide ook krachtig wat prettig is voor een vrouw met dik en lang haar om je haren te wassen. Het enige nadeel is dat je maar voor de helft achter de glazen wand staat waardoor de hele badkamer nat wordt... Een schuifdeur was handiger geweest. Föhn ook aanwezig. Prettig is dat er geen vloerbedekking ligt, als je allergisch bent voor huisstofmijt, hierop mede het hotel uitgekozen. Bedden lagen ook erg goed, een vrij zacht matras. Kussens wel wat dun/slap maar er liggen er twee per persoon dus prima te doen. Weinig tot geen geluidsoverlast, van buiten hoorden we niets, sliepen aan de achterkant en voor het hotel stond de kermis.
Kortom, een aanrader!! Mochten wij in de toekomst nog eens naar Brugge willen wordt het vast en zeker wederom dit hotel.

Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Opgefrist en modern interieur. Uiterst vlotte communicatie. Stille kamers (nr 21) met comfortabel bed, rituals douchegels en shampoo, en afgescheiden toilet. Als uitsmijter gratis pannenkoek met drankje dag na je overnachting.

Beoordeeld op 8 mei 2019

Vroeger was het een prima hotel ,nu een top hotel
Het heeft zich prima aangepast aan de moderne eisen.Het is nu een mooi,functioneel,stil en vriendelijk hotel geworden.We gaan geen 25 j meer wachten om terug te gaan,ook al wonen we maar een 50 tal km van Brugge.ONtbijt,ligging en personeel zijn prima.Ook heel attent