144 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
124 US$
BESPAAR 20 US$
Hotels.com144 US$
Priceline143 US$
FindHotel144 US$
Beoordeeld op 18 juli 2019

Hotel Portinari is een mooi hotel met een perfecte ligging in Brugge. De kamer was netjes en van alle gemakken voorzien. Het enige wat de kamer nog beter zou maken is een douche ipv enkel een bad. Wij zaten op de 5e etage aan het einde van de gang, waardoor wij geen geluidsoverlast hebben ervaren. Het ontbijt was prima maar hebben dit maar één keer gebruikt omdat je in het centrum net zo lekker kan eten voor een lagere prijs. Vriendelijk personeel, maar een klein team waardoor we bij het uitchecken toch een paar minuten hebben moeten wachten bij de receptie voor iemand ons kwam helpen. Mocht ik ooit terug gaan naar Brugge zou ik hier zeker weer komen slapen en ik raad dit hotel ook zeker aan aan anderen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Opgefrist en modern interieur. Uiterst vlotte communicatie. Stille kamers (nr 21) met comfortabel bed, rituals douchegels en shampoo, en afgescheiden toilet. Als uitsmijter gratis pannenkoek met drankje dag na je overnachting.

Beoordeeld op 8 mei 2019

Vroeger was het een prima hotel ,nu een top hotel
Het heeft zich prima aangepast aan de moderne eisen.Het is nu een mooi,functioneel,stil en vriendelijk hotel geworden.We gaan geen 25 j meer wachten om terug te gaan,ook al wonen we maar een 50 tal km van Brugge.ONtbijt,ligging en personeel zijn prima.Ook heel attent

Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, gunstig gelegen in het centrum van Brugge met parkeergarage recht voor de deur (€8,- p.d) . Moderne kamer waar we met ons drietjes genoeg ruimte hadden. Het enige min punt was dat de kamer naast de lift lag en erg gehorig was. Vriendelijk personeel bij de balie met goede uitleg over de stad en het hotel.

Beoordeeld op 16 april 2019

Hotel was 4 sterren zeker waard. Lekker uitgebreid ontbijt, prima kamer maar wel erg klein.
Vriendelijk personeel. In de avond kleine ruimte om iets te drinken. Geen mogelijkheid om aan een tafel te zitten. Eén persoon in de avond aanwezig voor alles. Dat gaf wat ongemak en bovenal een zeer ongepaste reactie van de hotelmedewerkster van de bar naar andere gasten. Zeer onprofessioneel.
Hotel ligt centraal. Goede start voor bezichtiging van de mooie stad.

Kamertip: Kies een ruime kamer, budgetkamer is klein, doch erg goed.
Datum van verblijf: april 2019
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Beste k A,

Hartelijk dank dat U ons hotel gekozen hebt voor Uw verblijf in Brugge, en voor Uw review.
Wij hebben Uw lovende woorden aan onze ontbijtmedewerkster doorgegeven.
Onze ligging, dichtbij alle toeristische attracties, en in de nabijheid van de belangrijkste winkelstraten, is inderdaad een groot voordeel, dat het makkelijk maakt voor onze gasten om te genieten van alles wat Brugge te bieden heeft.
Het spijt ons echter dat U de reactie van ons personeel naar de andere gasten toe niet professioneel vond.
Wij hopen dat U toch een aangenaam verblijf hebt gehad, en hopen U al gauw terug te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Team Portinari