Beoordeeld op 29 mei 2019

Ligging van het hotel is perfect! Je loopt zo het hele centrum door. Het is een prachtige stad, vele winkels, lekker eten, het weekend vliegt zo voorbij.
Ontvangst was vriendelijk, echter kwam het personeel zowel bij aankomst als vertrek onzeker over of alle gegevens klopte die ze hadden omtrent betalingen en de boeking.
Ontbijt vonden wij erg duur, wij waren er van overtuigd dit geboekt te hebben bij onze boeking maar dit bleek niet zo te zijn, €16,- per persoon per dag is echt te veel. Alle dagen kun je makkelijk in het centrum ontbijten en het zo duur maken als je zelf wil, maar zeker onder die €16,-!
De kamer is van alle benodigdheden voorzien, was goed schoongemaakt en modern ingericht. De douche is zeer prettig, stortdouche en handdouche zijn tegelijk te gebruiken. Beide ook krachtig wat prettig is voor een vrouw met dik en lang haar om je haren te wassen. Het enige nadeel is dat je maar voor de helft achter de glazen wand staat waardoor de hele badkamer nat wordt... Een schuifdeur was handiger geweest. Föhn ook aanwezig. Prettig is dat er geen vloerbedekking ligt, als je allergisch bent voor huisstofmijt, hierop mede het hotel uitgekozen. Bedden lagen ook erg goed, een vrij zacht matras. Kussens wel wat dun/slap maar er liggen er twee per persoon dus prima te doen. Weinig tot geen geluidsoverlast, van buiten hoorden we niets, sliepen aan de achterkant en voor het hotel stond de kermis.
Kortom, een aanrader!! Mochten wij in de toekomst nog eens naar Brugge willen wordt het vast en zeker wederom dit hotel.

Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Opgefrist en modern interieur. Uiterst vlotte communicatie. Stille kamers (nr 21) met comfortabel bed, rituals douchegels en shampoo, en afgescheiden toilet. Als uitsmijter gratis pannenkoek met drankje dag na je overnachting.

Beoordeeld op 8 mei 2019

Vroeger was het een prima hotel ,nu een top hotel
Het heeft zich prima aangepast aan de moderne eisen.Het is nu een mooi,functioneel,stil en vriendelijk hotel geworden.We gaan geen 25 j meer wachten om terug te gaan,ook al wonen we maar een 50 tal km van Brugge.ONtbijt,ligging en personeel zijn prima.Ook heel attent

Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, gunstig gelegen in het centrum van Brugge met parkeergarage recht voor de deur (€8,- p.d) . Moderne kamer waar we met ons drietjes genoeg ruimte hadden. Het enige min punt was dat de kamer naast de lift lag en erg gehorig was. Vriendelijk personeel bij de balie met goede uitleg over de stad en het hotel.

Beoordeeld op 16 april 2019

Hotel was 4 sterren zeker waard. Lekker uitgebreid ontbijt, prima kamer maar wel erg klein.
Vriendelijk personeel. In de avond kleine ruimte om iets te drinken. Geen mogelijkheid om aan een tafel te zitten. Eén persoon in de avond aanwezig voor alles. Dat gaf wat ongemak en bovenal een zeer ongepaste reactie van de hotelmedewerkster van de bar naar andere gasten. Zeer onprofessioneel.
Hotel ligt centraal. Goede start voor bezichtiging van de mooie stad.

Kamertip: Kies een ruime kamer, budgetkamer is klein, doch erg goed.
Datum van verblijf: april 2019
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Beste k A,

Hartelijk dank dat U ons hotel gekozen hebt voor Uw verblijf in Brugge, en voor Uw review.
Wij hebben Uw lovende woorden aan onze ontbijtmedewerkster doorgegeven.
Onze ligging, dichtbij alle toeristische attracties, en in de nabijheid van de belangrijkste winkelstraten, is inderdaad een groot voordeel, dat het makkelijk maakt voor onze gasten om te genieten van alles wat Brugge te bieden heeft.
Het spijt ons echter dat U de reactie van ons personeel naar de andere gasten toe niet professioneel vond.
Wij hopen dat U toch een aangenaam verblijf hebt gehad, en hopen U al gauw terug te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Team Portinari