Beoordeeld op 8 mei 2019

Vroeger was het een prima hotel ,nu een top hotel
Het heeft zich prima aangepast aan de moderne eisen.Het is nu een mooi,functioneel,stil en vriendelijk hotel geworden.We gaan geen 25 j meer wachten om terug te gaan,ook al wonen we maar een 50 tal km van Brugge.ONtbijt,ligging en personeel zijn prima.Ook heel attent

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, gunstig gelegen in het centrum van Brugge met parkeergarage recht voor de deur (€8,- p.d) . Moderne kamer waar we met ons drietjes genoeg ruimte hadden. Het enige min punt was dat de kamer naast de lift lag en erg gehorig was. Vriendelijk personeel bij de balie met goede uitleg over de stad en het hotel.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 16 april 2019

Hotel was 4 sterren zeker waard. Lekker uitgebreid ontbijt, prima kamer maar wel erg klein.
Vriendelijk personeel. In de avond kleine ruimte om iets te drinken. Geen mogelijkheid om aan een tafel te zitten. Eén persoon in de avond aanwezig voor alles. Dat gaf wat ongemak en bovenal een zeer ongepaste reactie van de hotelmedewerkster van de bar naar andere gasten. Zeer onprofessioneel.
Hotel ligt centraal. Goede start voor bezichtiging van de mooie stad.

Kamertip: Kies een ruime kamer, budgetkamer is klein, doch erg goed.
Datum van verblijf: april 2019
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Beste k A,

Hartelijk dank dat U ons hotel gekozen hebt voor Uw verblijf in Brugge, en voor Uw review.
Wij hebben Uw lovende woorden aan onze ontbijtmedewerkster doorgegeven.
Onze ligging, dichtbij alle toeristische attracties, en in de nabijheid van de belangrijkste winkelstraten, is inderdaad een groot voordeel, dat het makkelijk maakt voor onze gasten om te genieten van alles wat Brugge te bieden heeft.
Het spijt ons echter dat U de reactie van ons personeel naar de andere gasten toe niet professioneel vond.
Wij hopen dat U toch een aangenaam verblijf hebt gehad, en hopen U al gauw terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Alles was prima! Van kamer tot onbijt...Ook heel kindvriendelijk. Alles kraaknet, en mooi ingericht. Nix op aan te merken! Ook een ideale ligging, alles is te voet makkelijk te bereiken. Een aanrader en de volgende keer bij een bezoek graag terug!

Datum van verblijf: oktober 2018
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Beste CharlineD29,

Hartelijk dank voor Uw mooie review op TripAdvisor.
Het verheugt ons te vernemen dat U van Uw verblijf genoten heeft. Wij hebben Uw lovende woorden met ons team gedeeld.
De ligging, dichtbij alle bezienswaardigheden en attracties, is inderdaad een groot voordeel, die het aangenaam maakt voor onze gasten om de stad te verkennen, en te genieten van alles wat Brugge te bieden heeft.
Wij kijken ernaar uit U bij Uw volgende bezoek terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 1 oktober 2018

alles was perfect,ontvangst top,kamer vernieuwd en heel mooi,ontbijt perfect,een aanrader,heel vriendelijk personeel,klasse,doe zo verder,wij komen zeker terug
ligging op t'zand en op wandel afstand van het centrum en winkels

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde alleen
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Beste Genieter222

Hartelijk dank voor Uw mooie review op TripAdvisor.
Wij zijn verheugd te vernemen dat alles naar wens was, en dat U van Uw verblijf genoten heeft.
Wij hebben Uw complimenten gedeeld met ons team.
Onze ligging, dicht bij alle bezienswaardigheden en de winkels, is inderdaad een groot voordeel, die het voor onze gasten makkelijk maakt om de stad te verkennen, en te genieten van alles wat Brugge te bieden heeft.
Wij kijken ernaar uit U terug bij ons te mogen verwelkomen.