Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Alles was prima! Van kamer tot onbijt...Ook heel kindvriendelijk. Alles kraaknet, en mooi ingericht. Nix op aan te merken! Ook een ideale ligging, alles is te voet makkelijk te bereiken. Een aanrader en de volgende keer bij een bezoek graag terug!

Datum van verblijf: oktober 2018
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Beste CharlineD29,

Hartelijk dank voor Uw mooie review op TripAdvisor.
Het verheugt ons te vernemen dat U van Uw verblijf genoten heeft. Wij hebben Uw lovende woorden met ons team gedeeld.
De ligging, dichtbij alle bezienswaardigheden en attracties, is inderdaad een groot voordeel, die het aangenaam maakt voor onze gasten om de stad te verkennen, en te genieten van alles wat Brugge te bieden heeft.
Wij kijken ernaar uit U bij Uw volgende bezoek terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 1 oktober 2018

alles was perfect,ontvangst top,kamer vernieuwd en heel mooi,ontbijt perfect,een aanrader,heel vriendelijk personeel,klasse,doe zo verder,wij komen zeker terug
ligging op t'zand en op wandel afstand van het centrum en winkels

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde alleen
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Beste Genieter222

Hartelijk dank voor Uw mooie review op TripAdvisor.
Wij zijn verheugd te vernemen dat alles naar wens was, en dat U van Uw verblijf genoten heeft.
Wij hebben Uw complimenten gedeeld met ons team.
Onze ligging, dicht bij alle bezienswaardigheden en de winkels, is inderdaad een groot voordeel, die het voor onze gasten makkelijk maakt om de stad te verkennen, en te genieten van alles wat Brugge te bieden heeft.
Wij kijken ernaar uit U terug bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 13 september 2018

Wij waren hier met een groep in het restaurant . Kan dus geen beoordeling geven van het Hotel.
Het middagmaal voor een grote groep van ongevver 40 man was goed georganiseerd . Vlotte en vlugge bediening . Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: september 2018
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Beste Christian,

Hartelijk dank voor Uw mooie review op TripAdvisor.
Wij zijn verheugd te vernemen dat alles naar wens was, en hopen U al gauw terug bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 augustus 2018

Heb 2 nachten verbleven in dit uitstekend stadshotel. Het is zeer goed gelegen, ook als je met de trein dagje naar zee wil. Kamer is volledig vernieuwd en heel netjes. Wel beetje lastig dat wanneer je een douche neemt, je moet oppassen dat je het toilet niet nat spettert.
Het ontbijt was volledig, niets op aan te merken.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018

Beste Vgeeti,

Hartelijk dank voor Uw mooie review.
Het doet ons plezier te vernemen dat U van Uw verblijf genoten heeft, en dat alles naar wens was.
Wij hebben Uw complimenten gedeeld met ons team.
Wij hopen U bij een volgend bezoek aan Brugge terug bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 18 juli 2018

Het hotel ligt zeer dicht bij de nieuwe ondergrondse parkeergarage waar je voor rond de Eur 9 per dag kunt parkeren ('t Zand). De kamers zijn geheel gerenoveerd. Zien er zeer modern uit. De bedden zijn prima. Wel een kanttekening; de badkamer/toilet kan niet afgesloten worden. Bij het doen van de grote boodschap is dit zeer ongemakkelijk gezien je reisgenoot "geniet" van alle geuren en geluiden.
Het ontbijt is goed met voldoende keus. Vanuit het hotel loop je zo de stad in. Het terras buiten wordt om 19:00 gesloten wat tov de rest vroeg is. Zelfs vroeger als er te weinig klandizie is. Wel jammer als je als gast een drankje wilt drinken. Net zoals alles in Brugge, is het hotel pittig geprijsd.

Datum van verblijf: juli 2018