Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (388)
Beoordelingen filteren
389 resultaten
Waardering van reizigers
206
130
33
10
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
206
130
33
10
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 389 beoordelingen
Beoordeeld op 1 oktober 2018

alles was perfect,ontvangst top,kamer vernieuwd en heel mooi,ontbijt perfect,een aanrader,heel vriendelijk personeel,klasse,doe zo verder,wij komen zeker terug
ligging op t'zand en op wandel afstand van het centrum en winkels

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank genieter222
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Beste Genieter222

Hartelijk dank voor Uw mooie review op TripAdvisor.
Wij zijn verheugd te vernemen dat alles naar wens was, en dat U van Uw verblijf genoten heeft.
Wij hebben Uw complimenten gedeeld met ons team.
Onze ligging, dicht bij alle bezienswaardigheden en de winkels, is inderdaad een groot voordeel, die het voor onze gasten makkelijk maakt om de stad te verkennen, en te genieten van alles wat Brugge te bieden heeft.
Wij kijken ernaar uit U terug bij ons te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Team Portinari

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 september 2018

Wij waren hier met een groep in het restaurant . Kan dus geen beoordeling geven van het Hotel.
Het middagmaal voor een grote groep van ongevver 40 man was goed georganiseerd . Vlotte en vlugge bediening . Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Christian G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Beste Christian,

Hartelijk dank voor Uw mooie review op TripAdvisor.
Wij zijn verheugd te vernemen dat alles naar wens was, en hopen U al gauw terug bij ons te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Heb 2 nachten verbleven in dit uitstekend stadshotel. Het is zeer goed gelegen, ook als je met de trein dagje naar zee wil. Kamer is volledig vernieuwd en heel netjes. Wel beetje lastig dat wanneer je een douche neemt, je moet oppassen dat je het toilet niet nat spettert.
Het ontbijt was volledig, niets op aan te merken.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank vgeeti
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018

Beste Vgeeti,

Hartelijk dank voor Uw mooie review.
Het doet ons plezier te vernemen dat U van Uw verblijf genoten heeft, en dat alles naar wens was.
Wij hebben Uw complimenten gedeeld met ons team.
Wij hopen U bij een volgend bezoek aan Brugge terug bij ons te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Team Portinari

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juli 2018

Het hotel ligt zeer dicht bij de nieuwe ondergrondse parkeergarage waar je voor rond de Eur 9 per dag kunt parkeren ('t Zand). De kamers zijn geheel gerenoveerd. Zien er zeer modern uit. De bedden zijn prima. Wel een kanttekening; de badkamer/toilet kan niet afgesloten worden. Bij het doen van de grote boodschap is dit zeer ongemakkelijk gezien je reisgenoot "geniet" van alle geuren en geluiden.
Het ontbijt is goed met voldoende keus. Vanuit het hotel loop je zo de stad in. Het terras buiten wordt om 19:00 gesloten wat tov de rest vroeg is. Zelfs vroeger als er te weinig klandizie is. Wel jammer als je als gast een drankje wilt drinken. Net zoals alles in Brugge, is het hotel pittig geprijsd.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 1hoorn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2018

Het hotel heeft een Mooie nette kamer, het is er erg rustig.
De bedden liggen lekker.
Er is een Goede en nette service in het hotel.
Het hotel is best prijzig, ontbijt moet je los erbij boeken.
Parkeren kan gemakkelijk in een parkeergarage tegenover het hotel voor een betaalbare prijs.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Danielle V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Beste Danielle,

Hartelijk dank voor Uw lovende woorden betreffende Uw verblijf.
We zijn verheugd te vernemen dat U van Uw verblijf genoten heeft.
Wij hebben Uw lovende woorden gedeeld met ons team.
Wij hopen U bij een volgende bezoek aan Brugge terug bij ons te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Team Portinari.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken