TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 18 juli 2018

Het hotel ligt zeer dicht bij de nieuwe ondergrondse parkeergarage waar je voor rond de Eur 9 per dag kunt parkeren ('t Zand). De kamers zijn geheel gerenoveerd. Zien er zeer modern uit. De bedden zijn prima. Wel een kanttekening; de badkamer/toilet kan niet afgesloten worden. Bij het doen van de grote boodschap is dit zeer ongemakkelijk gezien je reisgenoot "geniet" van alle geuren en geluiden.
Het ontbijt is goed met voldoende keus. Vanuit het hotel loop je zo de stad in. Het terras buiten wordt om 19:00 gesloten wat tov de rest vroeg is. Zelfs vroeger als er te weinig klandizie is. Wel jammer als je als gast een drankje wilt drinken. Net zoals alles in Brugge, is het hotel pittig geprijsd.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018

Het hotel heeft een Mooie nette kamer, het is er erg rustig.
De bedden liggen lekker.
Er is een Goede en nette service in het hotel.
Het hotel is best prijzig, ontbijt moet je los erbij boeken.
Parkeren kan gemakkelijk in een parkeergarage tegenover het hotel voor een betaalbare prijs.

Datum van verblijf: juni 2018
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Beste Danielle,

Hartelijk dank voor Uw lovende woorden betreffende Uw verblijf.
We zijn verheugd te vernemen dat U van Uw verblijf genoten heeft.
Wij hebben Uw lovende woorden gedeeld met ons team.
Wij hopen U bij een volgende bezoek aan Brugge terug bij ons te mogen verwelkomen.
Team Portinari.

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

We konden ons hotel niet in en kregen geen contact met ons hotel. De enige optie was ergens anders slapen. We vertelde ons probleem en de hotel eigenaar was zeer behulpzaam. Hij heeft uiteindelijk geregeld dat we ons hotel als nog onkinderlijk. Zeer behulpzaam en super service. Erg vriendelijk personeel, zeker een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 april 2018

Goede locatie voor bezichtigen van Brugge; korte afstanden naar allerlei bijzondere delen van Brugge, parkeren "voor de deur" in de parkeergarage onder het plein 't Zand. Het hotel was netjes en goed verzorgd, en de kamer was netjes en compleet. Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Jammer dat het buiten terras niet open was.

Kamertip: Budget kamer is OK als je de meeste tijd toch buiten het hotel de stad aan het bezoeken bent.
Datum van verblijf: april 2018
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2018

Beste Nouwland

Hartelijk dank voor Uw mooie review op TripAdvisor.
Wij zijn verheugd te vernemen dat U van Uw verblijf in ons hotel genoten heeft, en dat alles naar wens was.
Wij hopen U terug bij ons te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Brugge.
Team Portinari

Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

We verbleven op een 3 persoonskamer. Propere hotelkamer was mooi en modern ingericht. Ontbijt was gevarieerd en lekker. Mogelijk werkpuntje .. temperatuur op de kamer was vrij hoog (ondanks lage buitentemperatuur), zelfs de airco kreeg de kamer niet afgekoeld tot de ingestelde 18°. Ligging van het hotel is schitterend op t zand, dichtbij een betaalbare ondergrondse parking, restaurantjes, ... . Op wandelafstand van het centrum van brugge.

Datum van verblijf: april 2018

Beste Jurgen,

Hartelijk dank voor Uw mooie review op TripAdvisor,
Het verheugt ons te horen dat U van Uw verblijf in ons hotel genoten heeft, en dat U het moderne design van Uw kamer op prijs stelde.
Ons hotel is inderdaad gelegen in een buurt met verschillende cafés, restaurants, en dichtbij alle bezienswaardigheden.
Wij hopen U terug in ons hotel te mogen verwelkomen bij Uw volgende bezoek aan Brugge.
Team Portinari