Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

We verbleven op een 3 persoonskamer. Propere hotelkamer was mooi en modern ingericht. Ontbijt was gevarieerd en lekker. Mogelijk werkpuntje .. temperatuur op de kamer was vrij hoog (ondanks lage buitentemperatuur), zelfs de airco kreeg de kamer niet afgekoeld tot de ingestelde 18°. Ligging van het hotel is schitterend op t zand, dichtbij een betaalbare ondergrondse parking, restaurantjes, ... . Op wandelafstand van het centrum van brugge.

Datum van verblijf: april 2018
AnnlBruges, Reception van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2018

Beste Jurgen,

Hartelijk dank voor Uw mooie review op TripAdvisor,
Het verheugt ons te horen dat U van Uw verblijf in ons hotel genoten heeft, en dat U het moderne design van Uw kamer op prijs stelde.
Ons hotel is inderdaad gelegen in een buurt met verschillende cafés, restaurants, en dichtbij alle bezienswaardigheden.
Wij hopen U terug in ons hotel te mogen verwelkomen bij Uw volgende bezoek aan Brugge.
Met vriendelijke groeten,
Team Portinari

Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Ontbijt is niet heel bijzonder. Wel vele keus maar smaak valt wat tegen.
Kamers waren op zich goed. Bedden prima, lekker lang. Maar veel spul hangt wel los, dat is jammer. Badkamer is bijzonder met al dat glas, douche is fijn. WC mag wel schoner.

Datum van verblijf: maart 2018
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Beste Bosw8erRoos

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen uw ervaring met andere reizigers te delen.

Het doet ons plezier te vernemen dat u een prima verblijf heeft doorgebracht in ons hotel en dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed. Een comfortabel bed is uiteraard erg belangrijk. Wij zijn eveneens blij dat onze badkamer met glas en regendouche bij u in de smaak viel.

Wij betreuren te lezen dat bepaalde zaken los hingen. Is het mogelijk ons hierover rechtstreeks te mailen en ons te informeren over welke kamer het precies gaat? Op deze manier kunnen wij eventuele loshangende zaken in de betreffende kamer dan meteen verhelpen. Aarzel tijdens uw verblijf of bij check-out zeker niet dergelijke dingen aan ons team te melden, feedback is steeds erg waardevol.

Bedankt om voor Hotel Portinari te kiezen en hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen in Brugge.

Beoordeeld op 9 februari 2018 via mobiele applicatie

Goede lokatie, aardige mensen bij de balie/ontbijt.

Prima ontbijt met vers fruit.

Schone kamer, rituals toiletartikelen.
Mooie badkamer, modern met rainshower.

Enige nadeel was, temperatuur in kamer, mogelijk door mijzelf niet goed ingesteld.

Prima hotel, ik kan het aanbevelen!

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2018

Beste Ratna B

Hartelijk bedankt voor uw waardevolle feedback op TripAdvisor en uw aanbeveling.

Het is een plezier te vernemen dat uw verblijf naar wens was en dat u heeft genoten van het ontbijtbuffet en het verse fruit. Bedankt ook voor uw complimenten over de kamer en badkamer, wij zijn blij dat deze aan uw verwachtingen voldeden.

In verband met de kamertemperatuur, aarzel tijdens uw verblijf zeker niet om onze receptie te contacteren. Ons team helpt u graag verder en kan de temperatuur in de kamer aan de receptie ook nakijken en eventueel aanpassen.

Bedankt om voor Hotel Portinari te kiezen en wij hopen u tijdens uw volgende bezoek aan Brugge opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Fantastische ligging, zag er veelbelovend uit. Moderne en vernieuwde maar kleine kamer, tv hangt helemaal uit de richting, jammer als je tussendoor eventjes wil uitrusten. De ligging is echter de absolute max als je een optreden in het concertgebouw wil meemaken. Personeel is verveeld en ongastvrij. Ze zitten/staan daar duidelijk tegen hun zin. De bar was tot 24.00 open maar om 10.00 werden we met lange tanden bediend. Een aanrader omwille van de ligging, de netheid en het ontbijt maar een tegenvaller voor een standaard kamer en het ongemotiveerde personeel.

Datum van verblijf: februari 2018
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Beste Gisèle D

Bedankt om de tijd te nemen uw ervaring te delen.

Service en gastvrijheid zijn van uiterst belang voor ons hotel en wij betreuren het ten zeerste dit niet voor u te hebben kunnen waarmaken. Wij wensen elke gast een aangenaam verblijf en een welkom gevoel te bezorgen, uw feedback zal zeker met ons team besproken worden.

Het doet ons echter plezier te vernemen dat de hygiëne en het ontbijtbuffet naar wens waren. Onze centrale ligging dicht bij verschillende bezienswaardigheden en leuke eetplekjes is een groot voordeel voor onze gasten. Daarnaast is onze locatie inderdaad ideaal om een concert of optreden in het Concertgebouw bij te wonen.

Hartelijk bedankt voor uw waardevolle feedback en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Brugge.

Beoordeeld op 1 januari 2018

Met oud & nieuw voor 2 nachten een superior kamer geboekt, de foto's zagen er veel belovend uit. Maar helaas.... Verouderde kamer (terwijl er overal staat dat het hotel in mei 2016 is gerenoveerd) een rioolgeur 24/7 waardoor we met de ramen open moesten slapen, niet fijn middenin de winter, geen inloopdouche, maar douchen in bad met een douchekop die we zelf van de kalk hebben moeten ontdoen en waar je er daarna in de badkamer een gratis waterballet bijkrijgt en ohja de vuiligheid loopt in gele en bruine strepen van de tegels af. Er is een handdouche aanwezig, alleen deze doet het niet? Dan erbij een toilet zonder toiletrolhouder, hiervoor wordt de handgreep van de toiletborstel-houder gebruikt, erg onsmakelijk en niet hygiënisch! Ook is er geen afzuiging, waardoor als je gedoucht hebt alles in de kamer beslagen is.
Overal staat dat je uitzicht hebt over de stad, nee hoor, gewoon een uitzicht tegen een ander hotel aan.

Tot driemaal toe dit allen aangegeven bij de oudere dame van de receptie, deze reageerde met zuchten en begroette ons niet eens bij binnenkomst. Ook niets met onze klachten gedaan, jammer!!! Bij uitchecken konden ze het ontbijt eraf halen...want door de feestdagen konden ze hier allemaal niks aan doen, belachelijk! En een manager die ons niet te woord stond maar de jongere dames van de receptie (die overigens wel heel aardig waren en waar de oudere dame ZEER veel van kan leren!!!) het woord liet doen.
Jammer hotel Portinari dat jullie je beloften niet waar maken zoals jullie deze overal vermelden....

Datum van verblijf: december 2017