Beoordeeld op 9 februari 2018 via mobiele applicatie

Goede lokatie, aardige mensen bij de balie/ontbijt.

Prima ontbijt met vers fruit.

Schone kamer, rituals toiletartikelen.
Mooie badkamer, modern met rainshower.

Enige nadeel was, temperatuur in kamer, mogelijk door mijzelf niet goed ingesteld.

Prima hotel, ik kan het aanbevelen!

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2018

Beste Ratna B

Hartelijk bedankt voor uw waardevolle feedback op TripAdvisor en uw aanbeveling.

Het is een plezier te vernemen dat uw verblijf naar wens was en dat u heeft genoten van het ontbijtbuffet en het verse fruit. Bedankt ook voor uw complimenten over de kamer en badkamer, wij zijn blij dat deze aan uw verwachtingen voldeden.

In verband met de kamertemperatuur, aarzel tijdens uw verblijf zeker niet om onze receptie te contacteren. Ons team helpt u graag verder en kan de temperatuur in de kamer aan de receptie ook nakijken en eventueel aanpassen.

Bedankt om voor Hotel Portinari te kiezen en wij hopen u tijdens uw volgende bezoek aan Brugge opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Fantastische ligging, zag er veelbelovend uit. Moderne en vernieuwde maar kleine kamer, tv hangt helemaal uit de richting, jammer als je tussendoor eventjes wil uitrusten. De ligging is echter de absolute max als je een optreden in het concertgebouw wil meemaken. Personeel is verveeld en ongastvrij. Ze zitten/staan daar duidelijk tegen hun zin. De bar was tot 24.00 open maar om 10.00 werden we met lange tanden bediend. Een aanrader omwille van de ligging, de netheid en het ontbijt maar een tegenvaller voor een standaard kamer en het ongemotiveerde personeel.

Datum van verblijf: februari 2018
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Beste Gisèle D

Bedankt om de tijd te nemen uw ervaring te delen.

Service en gastvrijheid zijn van uiterst belang voor ons hotel en wij betreuren het ten zeerste dit niet voor u te hebben kunnen waarmaken. Wij wensen elke gast een aangenaam verblijf en een welkom gevoel te bezorgen, uw feedback zal zeker met ons team besproken worden.

Het doet ons echter plezier te vernemen dat de hygiëne en het ontbijtbuffet naar wens waren. Onze centrale ligging dicht bij verschillende bezienswaardigheden en leuke eetplekjes is een groot voordeel voor onze gasten. Daarnaast is onze locatie inderdaad ideaal om een concert of optreden in het Concertgebouw bij te wonen.

Hartelijk bedankt voor uw waardevolle feedback en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Brugge.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 1 januari 2018

Met oud & nieuw voor 2 nachten een superior kamer geboekt, de foto's zagen er veel belovend uit. Maar helaas.... Verouderde kamer (terwijl er overal staat dat het hotel in mei 2016 is gerenoveerd) een rioolgeur 24/7 waardoor we met de ramen open moesten slapen, niet fijn middenin de winter, geen inloopdouche, maar douchen in bad met een douchekop die we zelf van de kalk hebben moeten ontdoen en waar je er daarna in de badkamer een gratis waterballet bijkrijgt en ohja de vuiligheid loopt in gele en bruine strepen van de tegels af. Er is een handdouche aanwezig, alleen deze doet het niet? Dan erbij een toilet zonder toiletrolhouder, hiervoor wordt de handgreep van de toiletborstel-houder gebruikt, erg onsmakelijk en niet hygiënisch! Ook is er geen afzuiging, waardoor als je gedoucht hebt alles in de kamer beslagen is.
Overal staat dat je uitzicht hebt over de stad, nee hoor, gewoon een uitzicht tegen een ander hotel aan.

Tot driemaal toe dit allen aangegeven bij de oudere dame van de receptie, deze reageerde met zuchten en begroette ons niet eens bij binnenkomst. Ook niets met onze klachten gedaan, jammer!!! Bij uitchecken konden ze het ontbijt eraf halen...want door de feestdagen konden ze hier allemaal niks aan doen, belachelijk! En een manager die ons niet te woord stond maar de jongere dames van de receptie (die overigens wel heel aardig waren en waar de oudere dame ZEER veel van kan leren!!!) het woord liet doen.
Jammer hotel Portinari dat jullie je beloften niet waar maken zoals jullie deze overal vermelden....

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 31 december 2017 via mobiele applicatie

Goed en netjes hotel. Schone en moderne kamers. Ontbijt is matig, weinig variatie en keus voor een relatief hoge prijs..

Vriendelijke mensen aan de balie, hotel ligt centraal aan een plein met leuke restaurantjes.

Datum van verblijf: december 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2018

Beste Bianca K

Bedankt om uw ervaring over uw verblijf te delen met anderen.

Het is zeer fijn te lezen dat ons hotel aan uw verwachtingen voldeed en dat de kamer naar wens was. Eveneens bedankt voor uw positieve woorden over ons personeel, wij zijn blij dat u zich welkom voelde.

Bedankt voor uw feedback in verband met het aanbod van het ontbijt. Wij vinden het jammer te vernemen dat het aanbod niet volledig aan uw verwachtingen voldeed.
Voor € 15 per persoon kunnen gasten genieten van een ontbijtbuffet met warme bereidingen zoals eieren met spek, worstjes, bonen in tomatensaus en wafels met verschillende toppings. Uiteraard is er ook keuze uit bijvoorbeeld ook verschillende broodjes en koffiekoeken, granen, beleg, charcuterie, kazen, gerookte zalm, vers fruit en yoghurt.

Wij bedanken u van harte om voor Hotel Portinari te kiezen en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Brugge.

Vriendelijke groeten en een gelukkig nieuwjaar van ons volledige team.

Beoordeeld op 20 oktober 2017

Wat een onbeschoft en grof personeel!
Als je wil beledigd, gekleineerd en nagekeken wil worden is dit the place to be!
Het personeel loopt rond me een enorme arrogantie alsof ze een Four Seasons uitbaten.
De manager is al minstens even erg. Een omhoog gevallen broekventje.
Over de kamer was ik nog minder te spreken.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken