Beoordeeld op 20 oktober 2017

Wat een onbeschoft en grof personeel!
Als je wil beledigd, gekleineerd en nagekeken wil worden is dit the place to be!
Het personeel loopt rond me een enorme arrogantie alsof ze een Four Seasons uitbaten.
De manager is al minstens even erg. Een omhoog gevallen broekventje.
Over de kamer was ik nog minder te spreken.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 september 2017 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin ben ik een nachtje naar Brugge geweest. We verbleven in het hotel Portinari. Erg goed hotel met vriendelijk personeel. Mooie kamer met goede voorzieningen. Mooie badkamer en een zeker een goed bed. Ik kijk terug op een leuke nachtje Brugge in een goed hotel.

Datum van verblijf: september 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2017

Beste Sander d

Bedankt voor deze mooie beoordeling over uw verblijf.

Het doet ons veel plezier dat u een aangename nacht hebt gehad in ons hotel en dat de kamer naar wens was. Bedankt ook voor uw lovende woorden over ons personeel.

Wij hopen u en uw vriendin in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Brugge.

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 25 augustus 2017

Volledig gerenoveerd hotel, mooie locatie, parkeren heel dichtbij en niet duur!
Super vriendelijke personeel! reserveer ontbijt in het hotel, echt super lekker en uitgebreid. Leuke barretjes in de buurt en super gezellig sfeer. Kortom echt een aanrader als je bijvoorbeeld ook met de kinderen reist.

Kamertip: Suites zijn heel fijn
Datum van verblijf: augustus 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2017

Beste Anna Y

Bedankt om de tijd te nemen feedback te geven over uw verblijf in ons hotel.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u een comfortabel en aangenaam verblijf heeft gehad. Het is eveneens fijn te lezen dat ons ontbijtbuffet naar wens was. Wij proberen een gevarieerd aanbod te bieden zoals verschillende soorten brood en granen, wafels, yoghurt, fruit, kazen en gerookte zalm, spek en eieren... zodat onze gasten 's ochtends vol energie hun dag kunnen beginnen.

Bedankt ook voor uw mooie complimenten over ons team, deze worden zeer geapprecieerd.

De centrale ligging van ons hotel is inderdaad een groot voordeel. Gasten kunnen de vele bezienswaardigheden, museums en winkels die Brugge te bieden heeft comfortabel verkennen en bezoeken. Voor gasten die met de wagen naar Brugge komen is er de openbare, ondergrondse parking die zich onder het plein voor het hotel bevindt. Hier kan er veilig geparkeerd worden aan € 8,70/24u.

Hartelijk bedankt om voor Hotel Portinari te kiezen en hopelijk hebben wij in de toekomst opnieuw het plezier u in Brugge te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Momenteel ligt "het plein genoemd 't zand open voor verbouwingswerken. Het hotel beschikt ook over een mooi tea room en terras. Nu met de werken, kranen en afbraakmateriaal is de aanblik minder. Maar als de bomen terug ge pland worden zal het terras terug bijzonder gezellig worden. Voeg er een zeer vriendelijke bediening aan toe, en het is weer compleet.

Datum van verblijf: augustus 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2017

Beste Eric V

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen een recensie te schrijven op TripAdvisor.

Het plein voor het hotel zal inderdaad volledig gerenoveerd worden en de werken zijn momenteel volop aan de gang. Gelukkig zal het eindresultaat de moeite waard zijn.

Wij nodigen u graag uit om vanop het terras te komen genieten van het gerenoveerde plein met een verfrissend drankje of een lokaal biertje. Ons team staat steeds klaar om u met alle plezier te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

2 dagen verbleven samen met mijn vriendin, super locatie aan het begin van de twee shopstraten. Redelijk ruime kamer met een heerlijke regendouche als bonus! Bedden waren prima alleen het toilet wat aan de krappe kant (maar als het goed is breng je daar niet al te veel tijd door).

Datum van verblijf: juli 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Beste Gino v

Het is zeer fijn te lezen dat de kamer met walk-in regendouche naar wens was. Wij zijn blij dat de bedden comfortabel waren, een goede nachtrust is uiteraard belangrijk.

Wij hopen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Brugge. Onze centrale ligging dicht bij de winkelstraten en de verschillende bezienswaardigheden is inderdaad ideaal voor onze gasten om Brugge comfortabel te verkennen.

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven en wij hopen in de toekomst opnieuw het plezier te hebben u in ons hotel te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten