TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

2 dagen verbleven samen met mijn vriendin, super locatie aan het begin van de twee shopstraten. Redelijk ruime kamer met een heerlijke regendouche als bonus! Bedden waren prima alleen het toilet wat aan de krappe kant (maar als het goed is breng je daar niet al te veel tijd door).

Datum van verblijf: juli 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Beste Gino v

Het is zeer fijn te lezen dat de kamer met walk-in regendouche naar wens was. Wij zijn blij dat de bedden comfortabel waren, een goede nachtrust is uiteraard belangrijk.

Wij hopen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Brugge. Onze centrale ligging dicht bij de winkelstraten en de verschillende bezienswaardigheden is inderdaad ideaal voor onze gasten om Brugge comfortabel te verkennen.

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven en wij hopen in de toekomst opnieuw het plezier te hebben u in ons hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 juli 2017

een aanrader in Brugge!
Een tien op tien is eigenlijk nog te weing!
Super vriendelijke ontvangst, plezante tips
en een manager die een enthousiasme uitstraalt
die bijna aantstekelijk werkt
Kamer, junior suite, kraaknet, geweldig uitzicht en
knapper hotel design!
Dank Portinari8

Kamertip: neem een upgrade en kies voor een suite!
Datum van verblijf: juni 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2017

Beste Cine D

Wij willen u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen deze mooie recensie te schrijven op TripAdvisor.

Het is werkelijk zeer fijn te lezen dat u volop heeft genoten van uw verblijf in een van onze junior suites en dat u het design en interieur van ons hotel apprecieerde.

Ook uw mooie complimenten over ons team doen ons veel plezier, wij zijn blij dat onze aanbevelingen en tips nuttig waren.

Bedankt om voor ons hotel te kiezen en wij hopen u tijdens uw volgende bezoek aan Brugge opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goede ligging, moderne en rustige kamer en goed schoon. Helemaal niets op aan te merken! Ondanks de herrie van de verbouwing voor de deur, is de kamer rustig en hebben wij goed geslapen. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven op TripAdvisor, uw feedback wordt zeer geapprecieerd.

Wij zijn blij met uw lovende woorden over ons hotel en de kamer, het is fijn dat het interieur van de kamer naar wens was en dat onze service aan uw verwachtingen voldeed. Wij zijn ook tevreden te lezen dat de werken op het plein u niet hebben gehinderd en dat u genoten heeft van een goede nachtrust.

Bedankt om Hotel Portinari te kiezen voor uw verblijf in Brugge en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 30 juni 2017 via mobiele applicatie

Wow!! Ik was echt blij verrast toen ik in mijn kamer kwam... ik hou van een moderne style, de badkamer is echt onwijs mooi en zo fijn.
De kamer zelf is redelijk sober maar heerlijk open en wit. Ik heb een kamer op de 5de etage en heb uitzicht over Brugee... zo wil ik elke ochtend wel wakker worden :)

Ps... de usb oplader in de wand is echt een geweldige uitvinding.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2017

Beste marc d

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over ons hotel.

Het is zeer fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en dat de moderne inrichting van de kamer u beviel. Ook bedankt voor uw mooie woorden over het uitzicht vanuit de kamer op het historisch centrum van Brugge, u bent uiteraard steeds welkom om van dit prachtige zicht te komen genieten.

Dankzij de usb-poorten naast het bed kan iedereen zonder probleem zijn apparaten opladen en hoeven ook onze internationale gasten zich geen zorgen te maken over de passende oplader voor het stopcontact.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 4 mei 2017

Mooi vernieuwd hotel, gelegen aan het zand, is ideaal om een bezoek te brengen aan Brugge. Ontbijt is verzorgd en volledig. Alleen een open badkamer is wel iets speciaals. Alleen geschikt voor intieme koppels

Datum van verblijf: april 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2017

Beste Jo N

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw recent verblijf in Hotel Portinari.

Het doet ons veel plezier dat u een fijn verblijf hebt gehad en dat ons ontbijtbuffet en het aanbod naar wens waren. Wij zijn ook zeer blij te lezen dat u het design en interieur van ons hotel mooi vond.

Onze badkamers hebben een open design. Zo kan het natuurlijk licht zich optimaal in de kamer verspreiden en genieten onze gasten van een licht en aangenaam gevoel. In alle kamers is er een scherm voorzien waarmee indien gewenst het glazen paneel bedekt kan worden voor privacy.

Onze ligging dicht bij het historisch stadscentrum en enkele meters van de winkelstraten is inderdaad uitstekend voor onze gasten om Brugge te bezoeken en verkennen.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in ons hotel tijdens uw volgende bezoek aan Brugge.

Met vriendelijke groeten