Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goede ligging, moderne en rustige kamer en goed schoon. Helemaal niets op aan te merken! Ondanks de herrie van de verbouwing voor de deur, is de kamer rustig en hebben wij goed geslapen. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2017

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven op TripAdvisor, uw feedback wordt zeer geapprecieerd.

Wij zijn blij met uw lovende woorden over ons hotel en de kamer, het is fijn dat het interieur van de kamer naar wens was en dat onze service aan uw verwachtingen voldeed. Wij zijn ook tevreden te lezen dat de werken op het plein u niet hebben gehinderd en dat u genoten heeft van een goede nachtrust.

Bedankt om Hotel Portinari te kiezen voor uw verblijf in Brugge en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 30 juni 2017 via mobiele applicatie

Wow!! Ik was echt blij verrast toen ik in mijn kamer kwam... ik hou van een moderne style, de badkamer is echt onwijs mooi en zo fijn.
De kamer zelf is redelijk sober maar heerlijk open en wit. Ik heb een kamer op de 5de etage en heb uitzicht over Brugee... zo wil ik elke ochtend wel wakker worden :)

Ps... de usb oplader in de wand is echt een geweldige uitvinding.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2017

Beste marc d

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over ons hotel.

Het is zeer fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en dat de moderne inrichting van de kamer u beviel. Ook bedankt voor uw mooie woorden over het uitzicht vanuit de kamer op het historisch centrum van Brugge, u bent uiteraard steeds welkom om van dit prachtige zicht te komen genieten.

Dankzij de usb-poorten naast het bed kan iedereen zonder probleem zijn apparaten opladen en hoeven ook onze internationale gasten zich geen zorgen te maken over de passende oplader voor het stopcontact.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 4 mei 2017

Mooi vernieuwd hotel, gelegen aan het zand, is ideaal om een bezoek te brengen aan Brugge. Ontbijt is verzorgd en volledig. Alleen een open badkamer is wel iets speciaals. Alleen geschikt voor intieme koppels

Datum van verblijf: april 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2017

Beste Jo N

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw recent verblijf in Hotel Portinari.

Het doet ons veel plezier dat u een fijn verblijf hebt gehad en dat ons ontbijtbuffet en het aanbod naar wens waren. Wij zijn ook zeer blij te lezen dat u het design en interieur van ons hotel mooi vond.

Onze badkamers hebben een open design. Zo kan het natuurlijk licht zich optimaal in de kamer verspreiden en genieten onze gasten van een licht en aangenaam gevoel. In alle kamers is er een scherm voorzien waarmee indien gewenst het glazen paneel bedekt kan worden voor privacy.

Onze ligging dicht bij het historisch stadscentrum en enkele meters van de winkelstraten is inderdaad uitstekend voor onze gasten om Brugge te bezoeken en verkennen.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in ons hotel tijdens uw volgende bezoek aan Brugge.

Beoordeeld op 6 april 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier begin april 2 nachten overnacht en raden dit hotel aan iedereen aan. Werden vriendelijk ontvangen door de receptie. Kamers waren modern ingericht, werden iedere dag keurig schoon gemaakt en voorzien van een heerlijk bed. In de badkamer zat ook een heerlijk diep bad. Onder het hotel zit een parkeergarage waar je slechts iets meer dan €8 per 24 uur betaald, en vanaf hier ben je zo bij het hotel. Hotel ligt zeer centraal, binnen een minuut ben je bij de grootste winkelstraat van Brugge. Wij zouden hier zeker nog een keer terugkomen!

Datum van verblijf: april 2017
HotelPortinari, Manager van Hotel Portinari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2017

Beste capie13

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel en voor de tijd en moeite die u heeft genomen om uw ervaring te delen op TripAdvisor.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u zich welkom voelde in ons hotel en dat u een aangenaam verblijf hebt gehad. We zijn trots op ons recent gerenoveerde hotel en zijn blij dat u genoten heeft van het design van de kamer en het bad. Uw mooie complimenten over de hygiëne zijn doorgegeven aan ons team van Housekeeping.

Onze ligging in het historische centrum en op enkele meters van parking Centrum 't Zand is inderdaad ideaal voor wie met de auto reist naar Brugge. Voor een parking in het centrum van de stad is het tarief bovendien zeer betaalbaar.

Bedankt voor deze mooie beoordeling en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 12 maart 2017 via mobiele applicatie

Verbleven hier voor 1 nacht in een 3-persoonskamer. Hotel werd nog onlangs vernieuwd en men heeft echt heel goed week geleverd . Alle beschikbare ruimte werd optimaal benut met oog voor detail . De Kamer was dan ook mooi ingericht met veel lichtinval. Een mooie open douche waarin de wastafel mee geintegreerd werd . Ontbijt was voldoende ,gevarieerd en netjes voorgesteld. Ideaal hotel voor een weekend Brugge.

Datum van verblijf: maart 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 13 maart 2017

Beste Gerry M

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen feedback te geven over uw verblijf in ons hotel.

Het doet ons veel plezier dat u een aangenaam verblijf hebt gehad in ons hotel. Wij zijn trots op de recente renovaties en we zijn dan ook zeer blij dat het hotel en het interieur van onze kamers naar wens waren.

We zijn zeer tevreden te lezen dat ons ontbijtbuffet met warme en koude gerechten naar wens was.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen in Hotel Portinari.

Vriendelijke groeten