3 personen bekijken dit hotel
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 16 oktober 2023

Vorig weekend gingen wij op 'afternoon tea' in dit hotel. De setting is magnifiek en straalt Engelse klasse uit. Het personeel is vriendelijk, alles is heel netjes. Toch viel de high tea beleving ons wat tegen. Het aanbod was gering en de bediening niet top. Zo wachtten we op een bepaald moment zo lang dat we zelf naar de keuken stapten om te vragen of we nog wat mochten bestellen. Dat werd door het zaalpersoneel niet positief onthaald. Het personeel is erg jong, en de onervarenheid die ze daardoor meedragen voel je. Jammer voor dergelijk klasse hotel.
In 2019 deed ik een eerste maal de high tea en dat beviel toen veel beter.
ik betaalde 40 euro per persoon en vond dat het toch niet waard. Het is duidelijk dat er beknibbeld werd op wat aangeboden wordt. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar hierdoor.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 28 augustus 2023

Desondanks de regen heeft Marie-Lou er erg van genoten .
Vooral het gezelschap van Georges heeft ze zeer op prijs gesteld .
Wij waren in de wolken door de vriendelijke en verzorgde ontvangst .
Gezellige kamers en een uitmuntend ontbijt ,
doen ons al uitzien naar een volgend verblijf .

Paule ,Laurence ,Marie-Lou & Ronald

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 4 augustus 2023

Stijlvol hotel met fijne ruime kamers en heerlijke bedden. De staf (allemaal dames viel mij op) is super vriendelijk en behulpzaam. Het hotel zit letterlijk in het hart van de gouden driehoek in Brugge. Op loopafstand van alles (zelfs wanneer je minder goed uit de voeten komt) toch sliep ik zonder ook maar iets te horen van het stadsleven. Absolute aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 maart 2023

Ontzettend fijn ontvangen, iets vroeger aangekomen maar dit was geen enkel probleem, parkeer plek was ook beschikbaar. De kamer bleek fantastisch en de sfeer is super romantisch! Als je het hotel uitstapt struikel je zo het centrum in. Het ontbijt is grandioos, uitgebreid en heerlijk! Wat een verwennerij. We mogen de auto nog langer laten staan na uitschecken waardoor er nog een hele dag door beeldig Brugge hebben gestruind. Ik geef dit hotel een dikke tien!

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 16 februari 2023 via mobiele applicatie

Goed en mooi hotel in het centrum van Brugge. Door de klassieke stijl waan je, je even in een ander tijdperk. Je wordt heel vriendelijk met veel enthousiasme ontvangen en het ontbijt is echt een aanrader, zeer uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd.
Wij namen de hond mee en ook hij was zeer welkom. Bij aankomst lag er een heerlijke doos bonbons op bed en koekjes voor de hond en bij vertrek kregen wij een tasje met fruit en water, super attent.
Wij hadden de junior suite op de 1ste verdieping, helaas in het andere gebouw aan de overkant dus geen uitzicht op de gracht. Voor alsnog met een mooie uitkijk op het oude straatje. De suite is ontzettend ruim met veel ramen die open kunnen. Totaal geen last gehad van enig geluidsoverlast van buiten of gehorigheid in het hotel. Het bed was echt fantastisch, we hebben als prinses op de erwt geslapen! Ook de optie van de eigen parkeergarage is een aanwinst.

Er zijn wel een paar aandachtspunten, zo was de badkamer echt aan vernieuwing toe. Schimmel in de jacuzzi gaten en de houten ombouw van het bad was volgezogen met water. Tevens is het bad is vrij hoog om in te stappen als je wilt douchen, voor ouderen lijkt me dit een uitdaging. De bank in de woonkamer oogt doorleefd Incl gat in de zitting. Tapijt reiniging zou geen overbodige luxe zijn. Het is een klein detail, maar de hergebruikte en verkreukte toiletrol stickers ogen armoedig. Zonde want verder is alles dik in orde en van hoge kwaliteit!

Wij hebben een heel prettig verblijf gehad in hotel de orangerie en ik zou dit hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: februari 2023