Beoordeeld op 25 februari 2020

Het hotel is ideaal gelegen om Brugge te verkennen. De sfeer in het hotel is zalig rustig. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. De high tea was zalig en zeker de moeite om uit te testen tijdens je verblijf. De scones waren heerlijk. Het ontbijt is verzorgd. Als je geluk hebt kan je tijdens het ontbijt aan het raam zitten en geniet je van de passage van boten.

Datum van verblijf: februari 2020
Manonvermast, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Beste gast,

Bedankt dat u ons Hotel de Orangerie hebt gekozen voor uw recent Thee moment.
We zijn blij dat we je verwachtingen kunnen overtreffen en verwelkomen je graag snel weer!

Beoordeeld op 15 februari 2020

Prachtig, elegant hotel, zeer smaakvol ingericht. Gelegen in het hart van Brugge, parkeren perfect geregeld, hartelijk welkom & zeer attente medewerkers. Genieten in de mooie salon bij open haard van aperitief. Warm welkom in een hotel, top!

Datum van verblijf: februari 2020
Manonvermast, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Beste gast,

Bedankt dat u Hotel de Orangerie hebt gekozen voor uw recente reis naar Brugge.
We zijn blij dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen en verwelkomen je graag in de nabij toekomst!

Beoordeeld op 9 februari 2020

Het is een prima locatie om Brugge te verkennen.
Voor zo'n authentiek hotel viel het me op dat het geweldig proper was. Hygiëne was top.
Ze deden er alles aan om het verblijf zo leuk mogelijk te maken.
Een upgrade van kamer is altijd leuk meegenomen.
En een aandenken bij het vertrek.

Minpunten · We sliepen aan de kanaalzijde en aan die kant liep een weg waar de auto's door over de kasseien te rijden wel duidelijk hoorbaar waren. In het hotel zelf was het wel zeer rustig.

Kamertip: Niet alle kamers liggen in het hotel , dus informeer voldoende voordat je beslist.

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Het was ons een genoegen u als gast te mogen verwelkomen en we zijn verheugd dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
We zullen uw beoordeling doorsturen naar onze medewerkers om hen aan te moedigen in wat ze doen!

Familie Vermast & Team

Beoordeeld op 26 januari 2020

Wij hebben eind vorig jaar in wat de drukste periode van Brugge moet zijn geweest 2 nachten in hotel Orangerie geslapen. Een beleving voor wat ze noemen het Venetie van het noorden. Kerstmarkten, bierfestijn, frieten in een puntzak en nog zoveel meer met chocolade en slagroom. Brugge op zijn best. Ook het hotel is uitermate goed gelegen en alles op wandelafstand zelfs de private parking op 3 minuten wandelen. Het was een goed verblijf maar zijn uitermate ontevreden dat we niet in het hotel sliepen. Er is nooit sprake geweest in onze reservatie van een bijgebouw of van kamers bij de buurman bij wijze van overboeking. Onze score is dan ook onvoldoende omdat wij niet het gevoel hadden dat we deel uitmaakte van de Orangerie.Onze kamer was ook anders gedecoreerd dan de kamers die op hun website staan. Minder luxe; minder grandeur, minder kwaliteitsvolle materialen. We waren enorm verrast dat we bij aankomst aan de receptie in het hotel de straat moesten oversteken in de regen en dat we bij de buurman kwamen.
Begrijp ons niet verkeerd het hoofdpand heeft zeker zijn karakter en we hebben genoten van ons ontbijt maar toch ...we blijven met een wrang en zuur gevoel achter.

Datum van verblijf: december 2019
Family V, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Beste gast,

Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen voldeden betreffende de kamerligging.
Wij hebben 4 kamers aan de overkant van het hotel, die volledig behoren tot het hotel.
Elke kamer is uniek bij ons, geen enkele kamer heeft dezelfde look, maar wel dezelfde feel. De kamers aan de overkant, die op 5 meter liggen van het hoofdgebouw, zijn onze nieuwste kamers die ook een stuk ruimer zijn dan deze in het hoofdgebouw. Onze gasten zijn heel blij met deze kamers, maar smaak en voorkeur zijn natuurlijk zeer persoonlijk waardoor wij jammergenoeg niet iedereen kunnen tevreden stellen. We vinden het heel jammer dat u de kamer als minder luxueus beschouwde daar wij deze kamers ook met de meest kwaliteitsvolle stoffen en mooi behangpapier hebben ingericht. Tijdens deze drukke periode had u dan ook onze laatste Deluxe Heritage kamer geboekt, dewelke als enigste kamer een jaccuzi én openhaard heeft wat ons toch een enorme troef lijkt.

Hopelijk kunnen we toch nogmaals ontvangen als onze gast! Een tip die wij graag aan onze gasten meegeven: Boek rechtreeks of bel ons op, zodat we u kunnen helpen in het boeken van het juiste kamerype volgens uw voorkeur!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 30 december 2019

Where past meets present. Prachtig oud hotel met alle gemakken van de huidige tijd. Prachtige salon met haardvuur, mooie kamers, uitstekend ontbijt, uitstekende service, beste locatie in de stad, alles loopafstand nl. Al voor tweede keer hie en komen zeker terug.

Datum van verblijf: december 2019
Manonvermast, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Eerst en vooral onze beste wensen voor 2020!
Dankjewel voor deze mooie review, altijd welkom!

Vriendelijke groetjes,