TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 19 augustus 2019

De communicatie voorafgaand aan ons bezoek was top. Er werden van hun kant diverse voorstellen gedaan op maat van onze groep.
Uiteindelijk werden wij met een groep van 14 super hartelijk ontvangen door het personeel voor de afternoon cream tea. Heerlijk concept! Klant is koning wordt hier meer dan nagestreefd. Bedankt!

Datum van verblijf: augustus 2019
Manonvermast, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Beste,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review.
We zijn blij te horen dat u genoten hebt van uw Thee moment!
Steeds welkom!

Beoordeeld op 18 augustus 2019

prachtig hotel in het centrum van Brugge, op 100 meter van de Grote Markt. De Junior suite is een aanrader, prachtig uitgerust en in volle kalmte. Lekker ontbijt met zicht op de reien. Personeel hyper vriendelijk en gedienstig. Een aanrader voor een weekendje genieten.

Datum van verblijf: augustus 2019

Dankje voor het schrijven van deze mooie review!
Leuk te horen dat u genoten hebt van uw verblijf! Steeds welkom!

Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

3 nachten geslapen in dit super hotel. Wat een ontvangst wat een sfeer. Super relaxed niks is teveel, kamer lekker schoon, parkeerplaats om de hoek en een goed werkende airco! Terras is super om (even) wat te drinken heerlijk uitzicht op de gracht. Ontbijt is super verzorgd alles is aanwezig en je hebt alle tijd om rustig te eten. We komen zeker nog een keer terug! Bedankt!

Groet Thys en John kamer 216

Datum van verblijf: juli 2019
Manonvermast, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review!
We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 5 juli 2019

Reeds voor de derde maal te gast in hotel De Orangerie voor een afternoon high tea met champagne. Wat een verwennerij, keer op keer. We werden allervriendelijkst ontvangen door zowel het personeel die ons bediende als door de receptionist. We kregen de keuze om zowel binnen als buiten te zitten. Bij dit zomerse weer namen we plaats op het wel zeer aangename terras met zicht op de brugse reien. Uniek is dit echt wel. De high afternoon tea is zeer verzorgd en uitgebreid, de champagne heerlijk sprankelend en je krijgt met plezier een kannetje thee extra. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2019
Family V, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2019

Beste gast,

Dankje voor het schrijven van deze mooie review.
We zijn blij te horen dat u zo genoten hebt van onze Afternoon Tea.
We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Familie Vermast and Team

Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

Wij waren hier met 9 personen om met een bacheloretteparty de high tea te doen. Het was frisjes buiten maar de zon scheen heerlijk. De ober vroeg of we buiten of binnen gingen zetten en wel zeker waren. Maar maakte wel duidelijk dat als we buiten gingen zitten dat hij wel niet alles voor niets dan terug naar boven ging doen. De high tea op zich was zalig! Echt op en top en meer,meer dan genoeg. Ook hier met de koffie en alle ditjes en datjes was het naar boven over en weer lopen net iets te veel voor hem. Hij ging nog langs komen om de koffie en thee aan te vullen maar we zagen hem dus niet terug!
Maar wederom prachtige locatie en high tea top!!!

Datum van verblijf: april 2019
Manonvermast, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2019

Beste,

Hartelijk dank voor u review.
We hebben de persoon in kwestie hierover aangesproken, onze excuses voor het ongemak.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen voor een thee moment.

Vriendelijke groeten,
Familie Vermast