Beoordeeld op 11 februari 2019

English High Tea zoals het hoort. De scones vers uit de oven. Huisgemaakte confituur. De beste macarons die ik al at.
Een supervriendelijke bediening ook, ik voelde me meteen thuis. Hoewel ik geen hotelgast was, werd ik even vriendelijk behandeld.

• Reistype: Reisde alleen
Manonvermast, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Beste Angelique,

Hartelijk dank voor deze mooie review!
Steeds meer dan welkom voor een theemoment of een drankje aan de haard.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 februari 2019 via mobiele applicatie

Één zeer goede en gastvrije ontvangst, een mooie ruime deluxe Heritage room voorzien van alle benodigde comfort en een perfecte ligging in een rustig straatje het centrum van Brugge net achter het Belfort. Personeel hielp graag bij het vinden en reserveren van diner in lokale, niet te toeristische zaken.

Zeer verzorgde Afternoon tea in prachtige salon / eetkamer.

In het algemeen dus een zeer rustige, ontspannende sfeer met professionele, gastvrije en klantvriendelijke bediening op een toplocatie.

Wij komen graag terug!

Beste Gast,

Danku dat u de tijd nam om deze mooie review te schrijven.
Het is leuk te horen dat u genoten hebt van uw verblijf en dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Hopend u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Familie Vermast & team

Beoordeeld op 4 februari 2019

Mooie overnachting gehad in een canal view room. Klassieke stijl is overal verwerkt, alleen de badkamer is modern. Verder lekker en uitgebreid ontbijt en een chique lounge voor een potje schaak. Personeel is super attent en service gericht!

Beste Gast,

Dankje voor uw mooie review.
We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijtje!
Veel keuze en erg leuk om te zitten bij de haard Verse wafeltjes en eitjes met spek , lekker brood en koffie. Veel verschillende soorten ambachtelijke confituur... Keuze genoeg om te eten.
De ontbijtruimte heeft echt iets speciaals, net alsof de tijd is blijven stil staan. Zeer vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: januari 2019
Manonvermast, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Liefste Gast,

Dankje voor het schrijven van deze mooie review.
We zijn blij te horen dat u genoten van ons uitgebreid ontbijtbuffet.
Steeds welkom!

Met vriendelijke groetjes,

Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst al een goed gevoel. Gastvrij en persoonlijk.
Mooie kamer, erg schoon en heerlijke bedden.
Mooie badkameren geweldige ligging midden in het Centrum.
Het ontbijt is heerlijk en er wordt verse een eitje gebakken, geklutst, gepocheerd of gekookt. Echt een aanrader!!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Manonvermast, Owner van Hotel de Orangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018

Beste Gast,

Dankjewel voor deze mooi review!
Wij zijn verheugd te horen dat u genoten hebt van uw verblijf.
Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw verwelkomen!