“Heerlijk”
Beoordeling van Duc De Bourgogne

Duc De Bourgogne
Geclassificeerd als nr. 181 van 823 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant|Hotel Duc de Bourgogne doet u smaken naar méér.
11 maart 2019 beoordeeld

Prachtig en romantisch ingericht restaurant, als je geluk hebt (reserveren) krijg je een tafel met schitterend uitzicht op de Brugse reien. We werden ontvangen door een niet al te vriendelijke hoofdober ("U heeft niet gereserveerd??? Op zaterdagavond??? Dan is het geen wonder dat u geen tafeltje aan het raam kunt krijgen!" Wisten wij veel, we waren net aangekomen) Gelukkig heeft hij ons toch nog een tafeltje gegeven in de buurt van het raam en daarmee zat zijn taak er blijkbaar op, want daarna kwam er een veel vriendelijkere mevrouw die ons plezierig heeft bediend. Voorgerechten die wij hebben genuttigd waren Carpaccio (heerlijk) en wortelsoep (zeer smakelijk) daarna als hoofdgerecht een bouillabaisse en een ossenhaas van de grill. Helaas moest de ossenhaas terug, was helemaal doorgebakken ipv medium. Daarna werd het vleesje eer aangedaan en was hij superzacht. Jammer dat de twee aardappelkoekjes en het minischaaltje groente dat het vlees vergezelde duidelijk "opgepiept" was, niet krokant dus. Als afsluiter bestelden we een kaasplankje en dat was uitmuntend, heeeeerlijk!!! Net als de beaujolais village die we bij het diner dronken. Kortom, ondanks de niet zo vriendelijke meneer toch een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc De Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Bedankt voor uw beoordeling. Ik ben vrij zeker dat de hoofdober het niet zo bedoelde, maar hij kan nogal nors overkomen soms. Onze excuses dat u een negatieve indruk had. :-)

Ik ben blij te horen dat u genoten heeft van de maaltijd, met uitzondering van de ossenhaas die nadien wel goed was. Op zaterdag is het inderdaad erg druk en kan er wel eens iets mislopen in de keuken, maar dan zetten we uiteraard graag recht.

We hopen u graag snel opnieuw te verwelkomen!

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het mooiste zicht op de Brugse reien, zeer correcte bediening, kleine maar uitgelezen wijnkaart en heel lekkere traditionele keuken. Prijs-kwaliteitverhouding: 10/10

Datum van bezoek: maart 2019

Bedankt voor uw beoordeling. We hopen u graag snel opnieuw te verwelkomen!

14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een van de mooiste plekken van Brugge ligt dit gezellig restaurant. Het onthaal, bediening en eten waren top. Wij waren met een grote groep en iedereen werd op hetzelfde moment bedient met verschillende gerechten uit de keuzemenu. Op geen enkel gerecht was iets aan te merken. Kortom een aanrader! Wij komen graag terug.

Datum van bezoek: december 2018
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc De Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2019

Bedankt, leuk om te horen dat u ervan genoten heeft!

23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een heerlijke diner. De locatie is geweldig en ook is het bedienend personeel correct en snel maar een tikje afstandelijk. Ook was er helaas weinig kennis van de wijnkaart.

Datum van bezoek: december 2018
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc De Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Bedankt voor uw beoordeling, leuk om te horen dat u genoten heeft van uw diner. De twee commis zijn inderdaad niet volledig op de hoogte van de wijnkaart, maar onze twee hoofdkelners zijn goed geschoold. Een beetje jammer natuurlijk dat ze dan niet even aan hen gevraagd hebben om langs de tafel te passeren.

7 november 2018 beoordeeld

In dit traditioneel restaurant eet je heerlijk en aan correcte prijzen. Dit adres is helemaal geen 'tourist trap' alhoewel zeer centraal gelegen ! Gemoedelijke bediening, lekker eten (heerlijk wild !), goede en betaalbare wijnen en dat alles met een prachtig zicht op de reien. Perfect adres om een dagje Brugge mee af te sluiten.

Datum van bezoek: november 2018
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc De Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

Bedankt voor uw beoordeling, leuk om te horen dat u van uw maaltijd genoten heeft!

Reizigers die Duc De Bourgogne bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Duc De Bourgogne geweest? Deel je ervaringen!