“Nr 1 Ribbetjes restaurant in Brugge”
Beoordeling van Ribs 'n Beer

Ribs 'n Beer
Geclassificeerd als nr. 38 van 735 Restaurants in Brugge
Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ga hier al jaren zo goed als elke maand eens langs. Steeds zeer snelle en vriendelijke service. De Spicy ribbetjes zijn een absolute aanrader!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb gegrilde ribbetjes gegeten en men vrouw traag gegaarde ribbetjes en ze waren echt perfect, vervolgens hebben we afgesloten met een chocolade moelleux en alles was echt perfect! We komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: september 2020
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker
Vlotte bediening
Maar massa productie
En te haastig
Ons voorgerecht was nog niet op en daar was het hoofdgerecht al
Wie op zen gemak wil dineren moet daar niet zijn
Wij stonden na 50 min al terug buiten apero voorgerecht en hoofdgerecht
Toch jammer als je een verjaardag oo je gemak wil vieren

Datum van bezoek: september 2020
19 augustus 2020 beoordeeld

De ribbetjes op zich zijn super en het vlees valt er zo vanaf (bij de eerste ronde toch) , en de choco bier saus lekker . Voor de rest is het eigenlijk maar middelmaat

11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet het centrum een beetje verlaten, maar je wordt beloond met de betere ribbetjes in Brugge. Probeer zeker de bier en chocoladesaus eens! En doe er een Brugse Zot van het vat bij. Reserveren aanbevolen.

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!