“Altijd goede keus!”

Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn al meerderen keren gegaan en altijd vriendelijk ontvangen! Goed eten. Ik hou van de ribbetjes! Deze keer met vrienden gegaan en gereserveerd (btw best altijd reserveren), maar blijkbaar was de reservatie niet genoteerd. Er ging een tafeltje vrij komen binnen 30 min. Gelukkig nog kunnen eten en goed gegeten! Als excuses een gratis drankje gekregen! Zeker een aanrader in Brugge!

17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder te reserveren was er gelukkig nog een plekje. De laatste zo bleek later. En het was zeker een geluk voor ons. Zulke lekkere spareribs hadden wij nog niet gehad. Heerlijk. Leuke sfeer. Correcte bediening. De moeite waard om langs te gaan

15 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere ribbetjes gegeten. Mooi authentiek kader. Tijdig reserveren is de boodschap. Veel toeristen.

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er nu al verschillende keren geweest, en iedere keer zijn de ribben zeer goed. Lekkere sausjes, fijne bijgerechten. Vriendelijke en attente bediening. Je wordt er wel zeer vlot bedient. De ruimte is druk, maar heeft zijn charme.

4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger goed nu wat minder. Was er lekker maar heb al betere ribben gegeten. Zondagavond was het er wat minder. Reserveren is er niet altijd nodig

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!