“Top restaurant ribbetjes à volenté tot je er genoeg van hebt! ”
Beoordeling van Ribs 'n Beer

Ribs 'n Beer
Geclassificeerd als nr. 21 van 804 Restaurants in Brugge
Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier binnen gekomen en meteen vlot en vriendelijk een gezellig tafeltje gekregen. Over een warm welkom gesproken. Kregen gans de avond vlotte vriendelijke bediening zonder opdringend over te komen.

Als voorgerecht gekozen voor de nacho’s klein, maar deze is voor 2 al een erg ruime portie. Top! Enig minpuntje hierover de nacho’s mochten iets warmer zijn, want nu waren ze vlug koud om op te eten door te grote portie.

Over de ribbetjes valt alleen maar goeds te zeggen. A volenté betekent echt tot je genoeg hebt. Mals vlees. En naar mijn mening lekkerder of de beruchte ‘Amadeus’. De sauzen zijn echt heel lekker en pikant is tenminste pikant! Het is er gezellig druk maar dit komt niet storend over. De prijs is niet goedkoop niet duur, schappelijk en waar voor je geld omdat je de ribbetjes krijgt tot je er genoeg van hebt.

De wijnkaart is wel niet uitgebreid (hadden geen zoete wijn) maar dit is ook niet het uithangbord voor deze zaak.

Locatie is voor parkinggelegenheid misschien nog grootste minpuntje omdat het in het centrum van Brugge ligt en daar parking net iets minder makkelijk vinden is. En ook niet goedkoop parkeren is.

Een aan te raden leuke lekkere eetlocatie wel reservering verreist.

Datum van bezoek: oktober 2018

12 februari 2019 beoordeeld

We hebben er met ons vieren heerlijk gegeten en genoten van de perfecte spareribs.
Vlotte bediening, kortom zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
10 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere malse spare ribs gegeten, we hadden niet gereserveerd! Reserveren is een aanrader, zeker 20 mensen werden teleurgesteld na onze komst!

Datum van bezoek: februari 2019
30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader in een tof jong kader...ribbetjes a volonté op verschillende wijzes bereidt...heel leuke attente bediening. Reservatie is gewenst!

Datum van bezoek: januari 2019
21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De spareribs waren uitstekend. Wij hadden een plekje boven waar helaas de ambiance een stuk minder was. Personeel was vriendelijk en snel.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!