“Mega lekkere supermalse slow cooked ribs”
Beoordeling van Ribs 'n Beer

Ribs 'n Beer
Geclassificeerd als nr. 23 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader in een tof jong kader...ribbetjes a volonté op verschillende wijzes bereidt...heel leuke attente bediening. Reservatie is gewenst!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De spareribs waren uitstekend. Wij hadden een plekje boven waar helaas de ambiance een stuk minder was. Personeel was vriendelijk en snel.

7 januari 2019 beoordeeld

Vrijdag 04-01-19 , 20.15h...We hadden gereserveerd voor 6pers. en kregen een mooie tafel op het 1ste verdiep. We kozen de formule 'Ribbetjes a volanté' 19,90 € voor 5 pers. en 1 maal de Kip Fajita's 22€ . Meteen mochten we kiezen tussen 4 soorten ribben : de traditionele, de slow cooked bier en chocolade, de slow cooked bbq en de de slow cooked bbq pikant... We hebben ze allemaal geproefd en ze waren stuk voor stuk super lekker. Er wordt door de zeer vriendelijke medewerkers steeds gevraagd of er nog ribbetjes moeten zijn. Er is ook een zeer mooie bierkaart, voor ieder wat wils.
We hebben hier heerlijk ( ietsje te veel ) gegeten en genoten van de lekkere trappisten...
Hier komen we zeer zeker nog terug.

5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker onbeperkt spareribs voor 20,- pp. Eten werd snel geserveerd en er werd ook actief door het personeel gevraagd of je nog extra ribs wilde hebben. Dat vonden we echt een pluspunt! Extras als mayo en kruidenboter kostten gelukkig niets extras. Min punten waren kleine en plakkerige tafel, ongezellige kleine kamer boven en achterstallig onderhoud: behang liet op verschillende plekken los en schilderijen hingen scheef. Desondanks dat was de prijs/kwaliteit goed en zou ik Ribs ‘n Beer aanraden!

11 december 2018 beoordeeld

Heerlijke ribbetjes, op twee manieren. Normaal, of zo gegaard dat het vlees van het bot valt. De smaak is in beide gevallen perfect, maar dat moet ook de enige reden zijn om hier te eten, want gezellig is het hier niet. Het is puur gericht op omzetsnelheid. Bord leeg, weg wezen. De bediening is correct, maar onpersoonlijk.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!