“Fantastische ribbetjes...”

Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld

Vrijdag 04-01-19 , 20.15h...We hadden gereserveerd voor 6pers. en kregen een mooie tafel op het 1ste verdiep. We kozen de formule 'Ribbetjes a volanté' 19,90 € voor 5 pers. en 1 maal de Kip Fajita's 22€ . Meteen mochten we kiezen tussen 4 soorten ribben : de traditionele, de slow cooked bier en chocolade, de slow cooked bbq en de de slow cooked bbq pikant... We hebben ze allemaal geproefd en ze waren stuk voor stuk super lekker. Er wordt door de zeer vriendelijke medewerkers steeds gevraagd of er nog ribbetjes moeten zijn. Er is ook een zeer mooie bierkaart, voor ieder wat wils.
We hebben hier heerlijk ( ietsje te veel ) gegeten en genoten van de lekkere trappisten...
Hier komen we zeer zeker nog terug.

Datum van bezoek: januari 2019

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker onbeperkt spareribs voor 20,- pp. Eten werd snel geserveerd en er werd ook actief door het personeel gevraagd of je nog extra ribs wilde hebben. Dat vonden we echt een pluspunt! Extras als mayo en kruidenboter kostten gelukkig niets extras. Min punten waren kleine en plakkerige tafel, ongezellige kleine kamer boven en achterstallig onderhoud: behang liet op verschillende plekken los en schilderijen hingen scheef. Desondanks dat was de prijs/kwaliteit goed en zou ik Ribs ‘n Beer aanraden!

Datum van bezoek: januari 2019
11 december 2018 beoordeeld

Heerlijke ribbetjes, op twee manieren. Normaal, of zo gegaard dat het vlees van het bot valt. De smaak is in beide gevallen perfect, maar dat moet ook de enige reden zijn om hier te eten, want gezellig is het hier niet. Het is puur gericht op omzetsnelheid. Bord leeg, weg wezen. De bediening is correct, maar onpersoonlijk.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 volwassenen lekker gegeten. Twee maal steak, twee maal ribben, allemaal zeer lekker, met een vlotte vriendelijke bediening. Je reserveert best wel tijdig.

Datum van bezoek: oktober 2018
5 december 2018 beoordeeld

Met een tiental mensen ribben gegeten. De vier breidingen waren duidelijk verschilend van smaak. Ook een mooie bierkaart met goed gekozen bieren. De andere gerechten op de kaart nog niet geproefd,maar reserveren aanbevolen en veelal noodzakelijk

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!