“Ideaal met een groep”

Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
6 dagen geleden beoordeeld

Met een tiental mensen ribben gegeten. De vier breidingen waren duidelijk verschilend van smaak. Ook een mooie bierkaart met goed gekozen bieren. De andere gerechten op de kaart nog niet geproefd,maar reserveren aanbevolen en veelal noodzakelijk

Datum van bezoek: februari 2018

4 weken geleden beoordeeld

De slow-cooked ribbetjes zijn zeker aan te raden. Leuk dat je keuze hebt uit vier soorten bereidingen en dankzij het à volonté concept en een sterke maag kun je daardoor allevier uitproberen.

Wij waren met een groep van 15 man en werden goed bediend. Wedges kwamen in vrij kleine potjes (daar moesten ze veel mee heen en weer lopen) en tartaarsausje was al helemaal miniem, dat zouden ze beter vervangen door wat grotere porties, aangepast voor zo'n groep.

Alles was wel zeer lekker, zelfs de (vrij goedkope) rode wijn. Wel een klus om hier binnen te geraken op een zaterdagavond. Reserveren is een must, ook voor kleinere groepen.

5 november 2018 beoordeeld

Afgelopen zaterdag avond hier gegeten. Via tripadvisor dit restaurant gevonden en gereserveerd. Wij hebben alleen een hoofdgerecht genomen: ribbetjes, kinderribbetjes (voor de kleinste eetster), fajita's. Mijn echtgenoot vond dit met recht de lekkerste ribbetjes die hij ooit heeft gegeten. De fajita's waren ook superlekker.

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ribben zijn smoutzacht, vlees haal je er zo van af!

Keuze in de sauzen zijn beperkt maar wel goed.

Leuk voor in groep te doen.

1 november 2018 beoordeeld

Het vlees valt werkelijk van de ribben. Genoten van alles zelfs ons kleinkind van 2 j en 5 maand heeft lekker gegeten aan haar ribbetjes.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Ribs 'n Beer bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs 'n Beer geweest? Deel je ervaringen!