Frank V
Zoetermeer, Nederland

Leuk hotel prima gelegen

Beoordeling van Martin's Brugge
4,0 van 5 bollen2 mrt 2024 beoordeeld
Mooi hotel in hartje Brugge, alles op loopafstand. Vriendelijk personeel. Prima kamer. En s avonds een leuke bar om even een afzakkertje te halen. Ontbijt was uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
Minpuntje onze kamer 211 was erg warm, dit kwam door de buizen in de vloer. Dat maakt slapen minder fijn, balkondeur open was geen optie in hartje centrum met uitgaans publiek. Daarom maar 4 sterren ipv 5 maar zeker voor herhaling vatbaar.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 12 mrt 2024
Beste 607frankv,

Altijd leuk om te lezen dat U Martin's Brugge een aanrader vindt en dat
U met volle teugen genoten heeft.
Op naar de volgende keer ?
0.3 km van Martin's Brugge
  • ZenHotels.com
0.2 km van Martin's Brugge
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 19 februari 2024

Locatie van het hotel is 10/10. Precies in het centrum, echt ideaal. Onze kamer (kamer 164) was echter uitzonderlijk warm doordat de leidingen onder de kamer vloer heen gingen. Hier is niks aan te doen, maar wel goed om rekening mee te houden.

Kamertip: Laat je bagage achter, achter de balie wanneer je na het uitchecken nog even de stad in wil. Er waren kluisjes met code aanwezig.
Datum van verblijf: februari 2024
Leen Declercq, Gastenservice/Front Office van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2024

Beste FleurvS2123FS,
Hartelijk dank voor deze feedback. Het is fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij kijken al uit naar uw volgende bezoek!

Beoordeeld op 7 januari 2024 via mobiele applicatie

Centraal gelegen hotel.
Mooi hotel. Kamer prima.
Ontbijt netjes voor elkaar en keus genoeg.

Kosten parkeren €30 wel duur voor 1 dag.

Zou hier zeker nog eens terug komen of aanraden aan anderen.

Personeel vriendelijk.
In/uit checken verliep snel.

Datum van verblijf: januari 2024
Leen Declercq, Gastenservice/Front Office van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2024

Beste Hylkes2021,
Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Het is fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij kijken al uit naar uw volgende bezoek!

Beoordeeld op 2 januari 2024 via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel in het centrum. Alleen was het erg lastig om er met de auto te komen. Wij moesten via een straat waarvan we dachten, dat wij er NIET in mochten rijden. Een bord met een rood autootje stond aan het begin en de straat was vol met winkelende mensen. Toen ik ten einde raad na vele rondjes rijden, heb ik het hotel gebeld. Wat bleek wij mochten, als gast van het hotel , toch die straat in rijden. Gevaarlijk voor de vele voetgangers en de paard en wagens, die toeristen rondreden. Ik had dat graag terug gezien in de beschrijving van het hotel, dat had behoorlijk wat stress gescheeld

Kamertip: Kom met het openbaar vervoer
Beoordeeld op 31 december 2023

Ondanks bijbetaalde late check out, werden we al een uur voor check out gevraagd waarom we nog niet vertrokken waren.
Bagageruimte is buiten het zicht van receptie en onbewaakt/niet slotvast.
Aangeboden zaken/faciliteiten vanop website zijn niet allemaal aanwezig in de kamer. Bij melding aan receptie werd hier zeer licht over gegaan en afgewimpeld. Heel erg jammer want het zijn net zulke zaken die meehelpen in het kiezen van het hotel.

Kamertip: Ontbijt is vanaf 10u echt chaotisch. Best iets vroeger aanwezig zijn in ontbijthoek.
Beoordeeld op 18 december 2023 via mobiele applicatie

Onvriendelijk personeel, 1ste nacht in een kamertje kosten 277 euro. De kamer was veel te warm. Had al ramen opgezet. Wakker worden met een droge mond en hoofdpijn. Mijn man ging naar de balie voor een paracetamol, maar helaas hadden ze het niet. Wel gevraagd om een andere kamer. Op de 2de etage, daar was het gelukkig niet zo warm. Dus toen wel beter geslapen. Je bent een hoop geld kwijt, ook voor het parkeren betaal je 30 euro p.d. wat een leuk weekendje moest worden,werd dit overschaduwd. Nou nooit meer komen we hier terug. Verschikkelijk hotel.