Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor wo 28 feb.
Beoordeeld op 19 juni 2023

Top hotel goede locatie, schoon en alles wat je nodig hebt aanwezig . Goed ontbijt . Zeker aan te raden .
Zo het hotel uit en gelijk in de drukte.
Toilet artikelen en kluis aanwezig, Gewoon heen gaan .

Datum van verblijf: juni 2023
Leen Declercq, Gastenservice/Front Office van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2023

Beste Sightsee30853482261,
Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Martin’s Brugge.
Het is zeer fijn te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 6 juni 2023 via mobiele applicatie

Trap er niet in: op de site lijkt het een leuk romantisch hotel, maar het is lelijke sfeerloze nieuwbouw met matige service en een simpel ontbijt. Je betaalt veel te veel voor de goede locatie. Er is een garage maar die is voor gasten onvindbaar

Datum van verblijf: juni 2023
Leen Declercq, Gastenservice/Front Office van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2023

Geachte t p ,
Wij willen u graag bedanken voor het delen van uw ervaring met ons.
Het spijt me te lezen dat u niet ten volle heeft kunnen genieten van uw verblijf bij ons.
We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in een van de Martin's hotels om aan te tonen dat we terecht trots zijn op de service en de kwaliteit van onze hotels.

Beoordeeld op 26 mei 2023 via mobiele applicatie

Wij hebben 1 Nacht daar geslapen op 25 Mei met ons 2 samen met ontbijt hebben wij 174 € betaald maar wij zijn beland op een kamer op het 2de verdiep precies een zolderkamer en alles was oud van een ver vergaande glorie, de matras zelf trok op niets en wij hebben bijna niet geslaapt van de hele nacht, moet u wel denken dat wij 56 jaar gehuwd zijn en dat ik mijn vrouw eens wou verrassen met dit hotel en een lekker etentje in de Florentijnen wat dat weer geweldig meeviel maar spreek mij nooit meer van dit hotel

Kamertip: Zoek een ander hotel
Datum van verblijf: mei 2023
Leen Declercq, Gastenservice/Front Office van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2023

Beste GrandTour06047790598,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening. Spijtig dat uw verblijf niet naar wens was.

Aan de foto's te zien heeft u niet in Martin's Brugge overnacht maar wel in Martin's Relais.
Aarzel niet om uw post aan te passen, dan zijn de collega's hier ook van op de hoogte.

Beoordeeld op 14 april 2023

De ideaalste plaats om te verblijven en Brugge te ontdekken.Zeker voor mensen die iets minder te been zijn.Hotel,centraal gelegen vlak bij de stadskern.Vriendelijke ontvangst en genoten van het verblijf.Allesgoed georganiseerd zowel fameus ontbijt als onderhoud van kamers en geheel.Zeker een aanrader voor bezoeker van Brugge,dikke 10 op 10

Kamertip: Denk niet dat betere uitvalsbasis bestaat om Brugge te ontdekken.
Datum van verblijf: april 2023
Leen Declercq, Gastenservice/Front Office van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2023

Beste Willyvannuffel,
Hartelijk dank voor deze mooie woorden op TripAdvisor.
Het doet ons plezier dat u zo genoten heeft van onze diensten en de service van onze teams.
We hopen alvast om u in de toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 april 2023

Heel goed en degelijk hotel met de juiste uitstraling.Voor stellen de juiste omstandigheden die het hotel creëert voor een onvergetelijk verblijf in het romantisch Brugge. Zeer zeker een aanrader en we komen zeker nog.eens terug.

Datum van verblijf: april 2023
Leen Declercq, Gastenservice/Front Office van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2023

Beste N6273JFmarcd,
We willen je bedanken voor het vertrouwen in Martin's Brugge. Het was een eer om u tijdens uw verblijf te mogen dienen.