Beoordeeld op 10 februari 2020

Perfect locatie in hartje Brugge. Geen hele grote kamers maar groot genoeg en heeel netjes! Prima bedden,snachts erg rustig (kamer keek uit op binnenplein)
Ook het personeel, zowel aan de balie als in de bar is uiterst vriendelijk. Ontbijt was meer dan voldoende. Al mocht er misschien wel wat meer vers fruit aanwezig zijn.
Voor ons een tweede prima ervaring met martin's hotels.

Datum van verblijf: februari 2020
Leen D, Front Office Manager van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Beste Ine,
Het doet ons een groot plezier te vernemen dat het al uw 2de verblijf is bij ons. Uw mooi compliment over het personeel zal met het voltallige team gedeeld worden.
Wij kijken er alvast naar uit om u een 3de maal te ontvangen.

Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit weekend verblijven wij in dit hotel. Lekker midden in het centrum, wat super fijn is. Maar wat een hitte op de kamer. De verwarming staat uit en zelfs de airco aan moeten zetten voor beetje prima temperatuur. Ze doen er niks aan!! Het is toch niet normaal dat je in de winter (januari) de AIRCO aanzet voor goed te kunnen slapen. Dus prima hotel maar wel duur voor een slechte nachtrust! Daarbij is het ontbijt ook echt belachelijk duur.. gelukkig hadden wij dit al niet erbij zitten, je hebt namelijk genoeg tea rooms dichtbij het hotel en in de stad zitten!

Datum van verblijf: januari 2020
Leen D, Front Office Manager van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Beste DaphneB29,
Hartelijk dank voor het nalaten van uw recente ervaring.
Wat betreft de warmte op de kamers, daar kunnen we weinig aan doen. Het komt door de leidingen die ondergronds liggen. Airco aanzetten of raam wat openen kan wat frisse lucht met zich meebrengen. Ontbijt bieden wij aan maar er zijn inderdaad vele leuke ontbijtmogelijkheden in de omgeving.
Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt achter het Belfort in een leuk straatje. Het is een proper, groot en leuk hotel. Wij sliepen in het nieuwe gedeelte en de kamers waren heel mooi, zachte bedden, bangelijke douche, etc...alles erop en eraan. Hier ga ik zeker terug naartoe. Alles ligt ook op wandelafstand bij het hotel. Openbaar vervoer stopt bijna voor de deur. Perfect

Beste Sightsee37337212690,
Dankjewel voor uw lovende woorden en mooie score.
Daaruit blijkt dat wij in onze opdracht zijn geslaagd nl onze gasten een perfect bezoek aan Brugge laten beleven.
We hopen alvast om u in de toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is mooi centraal gelegen. Inrichting & comfort kamer laten echter te wensen (slecht verwarmt & geen kledingkast aanwezig), evenals de variatie van het ontbijtbuffet en de algehele sfeer in het hotel (uitstraling bar, algehele verzorging en onderhoud hotel, sfeer ontbijt).
Personeel is vriendelijk, echter bij het ontbijt erg onderbezet.

Beste AnjakT444NV,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Spijtig dat uw verblijf niet naar wens was. Wij zijn ondertussen gestart met een nieuwe fase in onze renovatiewerken. Misschien dat wij dan in de toekomst wel aan uw wensen kunnen voldoen.
Hopend u in de toekomst alsnog te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 13 december 2019 via mobiele applicatie

Mooie uitvals basis voor het centrum, handig voor ieder bezoek aan brugge, kamers schoon en netjes,prijs kwaliteit verhouding goed! Vriendelijk personeel, parkeren onder hotel, handig maar aan de prijs.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Leen D, Front Office Manager van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2019

Beste Randolf8,
Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor. Uw mooie woorden zullen zeker met onze teams gedeeld worden.
Het doet ons plezier dat u genoten heeft.