Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.313)
Beoordelingen filteren
3.313 resultaten
Waardering van reizigers
1.040
1.544
509
162
58
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.040
1.544
509
162
58
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.313 beoordelingen
Beoordeeld op 15 oktober 2018

Het hotel heeft 3 sterren, en meer zou niet juist zijn. Op het eerste zicht is dit hotel dat ergens in de jaren 80 moet gebouwd zijn ok. Maar de kamer was alles behalve gezellig. Erg basis. Een kleine tv waarvan het beeldscherm is versleten. Een tafeltje en bed. De ontbijtruimte is eerder een eetzaal. Het hotel was bevolkt met groepen Schotse en Engelse ouderlingen. En het lijkt er wel op dat dit de doelgroep is. Busreizen met democratische hotelprijzen. Maar daardoor mis je wel de charme die Brugge te bieden heeft

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank levensgenieter10
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ziet er mooi uit op foto's en vanaf buiten. Kamers zijn veel te duur voor het gebodene. Alles heel klein. Totaal geen ruimte voor koffer, bagage, toilettas. Claustrofobisch kamertje. Leuk voor een nachtje maar verschrikkelijk als je langer blijft. Zeker voor €150,- incl. en excl. ontbijt dat € 20,- pp is. Beter even verder kijken.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Enrico H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Voor een golftrip hebben we Brugge als uitvalsbasis genomen en dit hotel.
Het is duidelijk een driesterren stadshotel. Oude kleine kamers . Badkamer waar je in de badkuip moet douchen. Prima locatie voor toeristen in Brugge maar minder geschikt voor golfers. Te duur voor de geboden kwaliteit maar dat heb je in een toeristenstad.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank tonv172
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Leen D, Front Office Manager van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Beste Ton V,
Bedankt dat je bij ons hebt verbleven. Wij waarderen uw feedback!
Met vriendelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2018

Een steenworp van de Grote Markt is zeer de moeite waard om in het hotel te overnachten. Goede kamer ofschoon uitzicht was naar de smalle straat achterom. Ontbijt uitgebreid en bediening zeer snel. De Bar in de avond was rumoerig en krap maar de drankjes goed. Wij moesten euro 139 betalen wat toch aan de hoge kant is
maar toch, zeer tevereden met alles.

Datum van verblijf: oktober 2018
Bedank Widar B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Leen D, Front Office Manager van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Beste Widar B,
Bedankt voor deze fijne reactie.
Het doet ons plezier dat u zo genoten heeft van onze diensten en de service van onze teams.
Tot de volgende keer?
Met vriendelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 september 2018

Ik verbleef 2 nachten in een verouderde, schone kamer, met een helaas zeer slecht matras waar 2 enorme ligkuilen in zaten. Het ontbijt, en vriendelijkheid van het personeel maakte veel goed: tevens is de locatie van het hotel erg goed. Ik zou dit hotel niet perse aanbevelen i.v.m het slechte bed. Je betaald er immers wel naar om een goede en fijne nachtrust te hebben, maar helaas, niet in dit hotel.

Kamertip: De kamer upgraden naar een luxere kamer, ivm gedateerde bedden/inrichting.
Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Marloes250
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Leen D, Front Office Manager van Martin's Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Beste Marloes250,
Hartelijk dank voor het delen van uw persoonlijk mening.
Het spijt mij te moeten vernemen dat u niet tenvolle heeft genoten van uw verblijf bij ons.
Ik kan nu al aankondigen dat we in november beginnen met grote renovatiewerkzaamheden. In het voorjaar van 2019 zullen onze kamers gloednieuw zijn. Misschien toch nog eens overwegen ...
Met vriendelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken