Bij aankomst weinig (lees:geen) uitleg over waar we de kamer konden vinden. Er zijn 2 liften in het gebouw, de eerste lift die we namen kwamen we in een gang zonder enige verlichting. Dan terug naar de receptie en dan is er iemand die zelf nog moest zoeken waar we moesten zijn.
De kamer was ijskoud en kon niet verwarmd worden, schimmel op de afdichting rond het bad. Geen douchegel , reserve wc papier in de kamer.
In de bar 's avonds werden we opnieuw bediend door een jongeman die duidelijk niks kent. De Ricard ging hij serveren met citroen š³, nadien opnieuw gemaakt zonder.
De jongeman vroeg of we nog iets wensten, wat we bevestigd hebben. De man is echter met de noorderzon verdwenen. Ik kon daar geen werknemer meer aantreffen.
De drankfontein in de bar waar je gratis water kan nemen, zijn geen bekers of flessen aanwezig.
Dat de parking niet vooraf kan gereserveerd worden versta ik al helemaal niet.
Want met het frontoffice programma 'Mews' die ze gebruiken kan je dit zeker wel. Maar ja t is kwestie van willen.
We hebben beide door de temperatuur van de kamer nauwelijks geslapen.
We zijn vertrokken zonder het ontbijt te nuttigen.
Het geheel is verouderd en in mijn weten geen 4* (amper 2sup) waard
De man aan de receptie bij check uit was wel professioneler. en deed zijn werk goed.