2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 165
travelup.comUS$ 170
getaroom.comUS$ 185
Beoordeeld op 23 maart 2022 via mobiele applicatie

Gezellig terras op de burg in Brugge, jammer van de onvriendelijke bediening.
Samen met mijn ouders ( 83 en 90 jaar oud) gaan lunchen. Ik bestelde de lunch, mijn moeder en partner a la carte en mijn vader wou ook de lunch bestellen. Dat was niet naar de zin van Gwendolyn. Ze moest de bestelling annuleren en opnieuw opnemen want het "systeem" moet eerst de lunch registreren en nadien de rest van de bestelling.... Misschien het "systeem" aanpassen of nog beter begrip tonen voor een oude man van 90 en ondanks de kleine moeite van het annuleren van de bestelling vriendelijk blijven. Een kleine moeite maar een groot verschil. Ons zien ze in ieder geval nooit meer terug. Was trouwens niet het enige incident met de bediening, aan de tafel achter ons was Maxim zeer onvriendelijk en werd de general manager er bijgeroepen, die wel zeer correct reageerde. Het eten was trouwens wel lekker

Datum van verblijf: maart 2022
lucas Bakx, Owner van Crowne Plaza Brugge, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2022

Beste Nico,
Hartelijk dank voor uw reactie. Het is spijtig om te moeten lezen dat het opnemen van de bestelling niet helemaal is gelopen zoals dat zou moeten. De techniek werkt jammer genoeg niet altijd mee zo als wij ook zelf graag zouden wensen. Wij blijven zoeken naar oplossingen. Ik verontschuldig mij zeker over de reactie van Gwendolyn, we zullen haar zeker aanspreken dat ze haar kalmte moet bewaren en de rust moet nemen om de bestelling correct te noteren. Ik ben blij om te lezen dat het eten lekker was. Ik hoop toch dat we de kans krijgen om u wel te laten zien dat de mensen die voor ons werken wel degelijk instaat zijn om een fijne service te geven. Natuurlijk mag u mij altijd rechtstreeks contacteren mocht u hier nog eens van gedachten willen wisselen. Ik hoor graag persoonlijk uw feedback zodat wij nog beter de nodige stappen kunnen zetten om ons personeel te begeleiden.

Met vriendelijke groeten

Lucas Bakx
General Manager

Beoordeeld op 21 februari 2022 via mobiele applicatie

Geweldig hotel op de Burg in Brugge, hartje van het toerisme.
Bovendien konden we gebruik maken van de parkeergarage.
We hadden een kamer op de zesde verdieping met zicht op het Burg plein, een mooie volledig uitgeruste kamer.
Zeer tevreden van ons verblijf , wij raden ten stelligste aan.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 9 januari 2022

Prijs kwaliteit zeer goed,komen zeker terug.
Onbijt was voldoende en lekker,de ligging in het centrum was perfect.
De kamer was ook ok.
Een van de betere hotels in brugge.
Kortom ,we hadden een perfect weekend.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 2 oktober 2021

Tophotel !
Ligging, ontvangst, kamer, eten, personeel en bediening, in- en uitcheck enz. enz.... Kortom een aanrader om bijna van in het centrum van het mooie Brugge te kunnen genieten.
Een mooi initiatief van Social-Deal en Crowne-Plaza.

Kamertip: Zelfs met een "Social-Deal boeking" was de toegewezen kamer top ! Wat niet altijd en overal de regel is. Bedankt !
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 9 september 2021

Uitstap Brugge. Mooi vernieuwd hotel. Kamer alles aanwezig. Zeer vriendelijk personeel; zeker voor herhaling vatbaar. Lekker diner, mooie presentatie. Groot terras, zeer rustige omgeving, Kortbij de markt en het mooie stadsgedeelte.

Datum van verblijf: september 2021