Beoordeeld op 12 maart 2019

Derde maal dat we een verlengd weekend doorbrengen in het hotel Crown Plaza. Gelegen op de Burg, vlakbij de Grote Markt. Uniek dus om Brugge te voet te verkennen naar alle kanten. De service is zoals je eigenlijk ook mag verwachten : excellent. Het ontbijt (18 euro als gast) is zeer gevarieerd met roerei, omelet, gekookt eitje of spiegelei (moet je wel vragen) vele soorten brood en koekjes (croissant konden smaakvoller), charcuterie, kazen, fruitsalades, yoghourt, kortom alles. Gezien de ruime keuze aan heerlijke restaurants in Brugge hebben we geen maaltijden genomen in het hotel.
Eén minpuntje waar men hopelijk op reageert : mijn echtgenote is allergisch voor stof!. In de vloerbekleding (vast tapijt, in de sier bedsprei, in de stoffen wand met tv meubel, had zich flink wat stof opgehoopt. Resultaat slapeloze nachten, irritatie van de neus en ogen. Zou eigenlijk niet mogen. Verder alles prima, ook de fitness ruimte.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 8 maart 2019

Bij het inchecken ging er al van alles mis. Namen door elkaar, kamer kwijt, etc. Uiteindelijk een kamer gekregen (met upgrade). Boven aangekomen zien we dat er 2 aparte bedden zijn. Weer terug naar beneden.. uiteindelijk een uur later alles compleet.

Bij incheck was aangegeven dat ontbijt inbegrepen was, maar dat was uiteindelijk ook niet het geval. Verwarrend allemaal. Ter verontschuldiging mochten we een drankje drinken in de bar.

Verder prima hotel. Zeer centraal gelegen en kamers hebben recent een lift gehad. Rest van het hotel is wel wat gedateerd.
Personeel niet bijzonder vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019

Een lunch in de gezellige dining-room van het hotel restaurant Crown Plaza te Brugge is niet te versmaden. Kwaliteitsvolle bereiding van het eten en zeer attente en vriendelijke bediening. Prijs is aan de iets hogere kant maar zeker aanvaardbaar.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier met de kerstdagen geweest. Een mooie ruime familiekamer, schoon en netjes. De auto in de parkeerkelder geparkeerd. Het hotel ligt vlak bij De Grote Markt en ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden en restaurants. Het hotel heeft een ontbijtbuffet en een gezellige bar. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Enig minpuntje is de douche die regelmatig van temperatuur wisselt. Dit hotel kies ik een volgende keer in Brugge zeker weer.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in het centrum van Brugge.
Vriendelijk en efficiënt personeel.
We verbleven hier een nacht, goede doch kleine kamer, goede en ruime badkamer. Goede WiFi, koffie- en theemogelijkheid in de kamer.
Kluisje voldoende groot voor laptop.
Lekker en verzorgd ontbijt.
Van hier kan alles in Brugge te voet gedaan worden.
Het is wel iets moeilijker om met het openbaar vervoer tot aan het station te geraken.

Datum van verblijf: november 2018