22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal gelegen op vele activiteiten op loop afstand.
Bar is aanrader voor in de avond maar sluit om 24:00 u
Verder prima hotel
Ontbijt goed, maar niks bijzonders
Douche laat soms door druk wat weinig water door en daardoor heb je niet de douche die je verwacht.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
30 maart 2018 beoordeeld

Plaza café een aanrader wat betreft dagschotel of lunch
Vriendelijke bediening,vlotte service,een kaart die overzichtelijk is,dat alles in
Een kader waar aangenaam vertoeven is.lekkere schotels en voldoende.
14€ zonder dranken is een aanvaardbare prijs in het centrum van Brugge.
Als chef kok Chapeau voor keuken en personeel zaal. Grts

Kamertip: Kies kant burg.mooi zicht op historische stad
Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
21 maart 2018 beoordeeld

Het trendy interieur en de goede service van het PlazaCafé zijn een échte aanrader.
Ook het pas vernieuwde interieur van het hotel zorgt voor een frisse en tijdloze look!
Vriendelijk personeel, prijs-kwaliteit is top!

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig hotel in het historisch centrum. Er zit een parkeergarage onder het hotel. Mijn kamer was netjes, modern en niet al te groot. Badkamer oogde een beetje karig, niet passend bij een 4 sterren hotel. Ontbijt vond ik ook een beetje tegenvallen en voldeed niet aan mijn verwachtingen voor dit type hotels. De prijs voor de kamer was hoog te noemen, maar dit zal te maken hebben met de populariteit van de stad.

Verbleef: juli 2017, reisde alleen
19 februari 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijk ontvangst. De kamers waren geen grote luxe, maar wel erg aangenaam! De hygiëne op de kamer kon beter, enkele haren in de badkamer, een verloren balpen naast bed (hetwelk niet van het hotel was). Het zwembad en fitness waren zeer basic. Het ontbijt was oke, maar toch minder dan wat ik verwacht van Crowne Plaza. Alles bij elkaar was het toch een aangenaam verblijf.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie