Petra
Opwijk, België

Centraal doch rustig en perfect hotel voor een weekendje uit

Beoordeling van Hotel Acacia
4,0 van 5 bollen21 mei 2023 beoordeeld
Zeer vriendelijk onthaal, de kamer was perfect in orde en het ontbijt is verzorgd en biedt voldoende keuze. De ligging is centraal doch rustig. Een dikke dankuwel aan Joris voor de tips om de drukte door het verlengde weekend wat te ontlopen! De privé parking is zeker een pluspunt.
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Acacia
  • Booking.com
1.3 km van Hotel Acacia
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 20 mei 2023 via mobiele applicatie

Wij hebben vijf nachten in dit knusse hotel in het centrum van Brugge doorgebracht. Na een prima ontvangst waren we verrast over de mooie grote kamer aan de achterzijde van het pand. Mooie badkamer met een apart toilet, dat is altijd we lekker. Het ontbijt was erg goed, alles was wel aanwezig wat je mag verwachten in een hotel. Er is een barretje aanwezig maar daar was het wel erg rustig in de avonduren, best jammer want je zit er wel gezellig. Er is een privé parkeerplaats achter het hotel voor € 19,00 per nacht, wel van te voren reserveren. Een klein minpuntje, de wifi verbinding is niet sterk, die mag wel verbeterd worden.
Maar verder een prima hotel voor een stedentrip.

Beoordeeld op 7 mei 2023

Fijn hotel op een fantastische plek midden in het centrum met op steenworp afstand veel leuke restaurants. Heel fijn dat je tegen een net tarief je auto veilig achter het hotel kunt parkeren. Het ontbijt is ruim voldoende en vers, evenals de lekkere cappuccino. Als advies zou ik willen meegeven dat het handig zou zijn om de gasten een folder van het hotel te geven waarin de WiFi code staat, de tijden van het ontbijt, het nummer van de receptie etc. Het nummer van de receptie stond weliswaar op de telefoon, maar praktisch onleesbaar. Ook zou het aan te raden zijn de tv’s een opknapbeurt te geven. Nu viel de tv om de 5 minuten wel een keer uit. Als laatste zou ik een wat ruimer zenderaanbod adviseren.

Al met al zouden we hier zeker teruggaan!

Beoordeeld op 12 april 2023

Pluspunten:
* Vriendelijke medewerkers
* Eigen parkeerplaatsen
* Goede locatie
* WC in aparte ruimte

Minpunten:
* Krappe kamer
* Wifi aanwezig maar zo traaaaag dat je er niets aan hebt
* Geen inloopdouche
* Föhn dateert nog van voor de 2 WO
* Weiger kamer 002 tenzij je 's ochtends vroeg wakker gemaakt wilt worden door een kraan in de ruimte er naast die tig keer aan- en uitgezet wordt

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 6 april 2023

Wij hebben voor de 3 e keer in het hotel gelogeerd en dat was gelijk de laatste keer . Het bed was heel slecht en we hebben geen oog dicht gedaan tevens was er in de badkamer van alles kapot . Brugge is een fantastische leuke plaats en dat maakte het weer goed , maar van de zomer gaan we naar een ander hotel .

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 13 maart 2023

Locatie top
Kamer was dikke prima
Personeel uitstekend
Ontbijt heel goed
Prachtige stad met heel veel authenciteit en prachtige gebouwen
Heerlijke restaurants, waaronder Mozart, met redelijke prijzen
Tenslotte een schone stad met toezicht en veiligheidsgevoel

Datum van verblijf: maart 2023