2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 103
Hotels.comUS$ 119
Agoda.comUS$ 145
Beoordeeld op 20 november 2021 via mobiele applicatie

Tijdens een paar daagjes Brugge in hotel Acacia geslapen. Het personeel was erg vriendelijk, de kamer zag er netjes uit, de bedden sliepen lekker, het ontbijt was prima en de locatie is perfect! In het oude centrum met alle bezienswaardigheden op loopafstand maar toch heerlijk rustig!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 7 november 2021

onvriendelijke receptie. kamer niet tijdig klaar. de televisie ging vanzelf aan om 06h30 - dit is niet leuk wakker worden. daarna veel herrie door leveranciers (vrachtauto, trolleys, kisten en kratten). klein raam in de kamer. kamers zijn gehorig. het ontbijt was wel goed en de ligging ook. recensies waren goed maar alles viel nogal tegen. volgende keer graag naar brugge maar niet naar dit hotel.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 29 oktober 2021

Hotel Acacia is een hotel met een fijne sfeer. De locatie is echt geweldig, zeer centraal op twee minuten lopen van de grote markt en dicht bij alle bezienswaardigheden, shop, eet en drinkgelegenheden. Het ontbijt bij boeken is echt een aanrader: ruime keuze, tot 10:30 beschikbaar voor de uitslapers en erg lekker. Wij waren erg blij met onze keuze voor dit hotel.

Beoordeeld op 25 oktober 2021

Ook voor alleen staand is dit een uitstekend Hotel. De kamer heeft alle voorzieningen die mij 5 dagen goed is bevallen. Goed concept betreft schoonmaak kamer.
Ontbijt is mij goed bevallen, uitgebreide keuze, Top!

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 oktober 2021

Genoten van het verblijf in acacia rustig en proper hotel met lekker relaxend ontbijt en receptie is vriendelijk en behulpzaam ivm vinden en interessante plaatsen aanduiden. Kamer netjes en geen luidruchtige gangen. Enkel de tv zenders stonden op Duitse zenders waar we niets aan hebben en niet zelf konden aanpassen maar dat was dan ook het minste van de zorgen.