Agoda.com
PricelineUS$ 196
Hotels.comUS$ 211
EtripUS$ 246
Beoordeeld op 25 oktober 2021

Ook voor alleen staand is dit een uitstekend Hotel. De kamer heeft alle voorzieningen die mij 5 dagen goed is bevallen. Goed concept betreft schoonmaak kamer.
Ontbijt is mij goed bevallen, uitgebreide keuze, Top!

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 oktober 2021

Genoten van het verblijf in acacia rustig en proper hotel met lekker relaxend ontbijt en receptie is vriendelijk en behulpzaam ivm vinden en interessante plaatsen aanduiden. Kamer netjes en geen luidruchtige gangen. Enkel de tv zenders stonden op Duitse zenders waar we niets aan hebben en niet zelf konden aanpassen maar dat was dan ook het minste van de zorgen.

Beoordeeld op 10 oktober 2021 via mobiele applicatie

Een fijn en net hotel midden in het centrum met vriendelijk personeel. De markt is op een paar minuten lopen en er zijn veel restaurants in de buurt. Het ontbijt is goed verzorgd en uitgebreid. Kortom een prima keuze voor een citytrip naar Brugge!

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Hotel zag er mooi uit, alles heel erg schoon
Vriendelijk personeel, wij hadden de normale kamer, deze was prima.De kamers met upgrade zagen er erg mooi uit
Douchen in het bad vinden wij wat minder
Het ontbijt was goed, voldoende keuze
De locatie was perfect

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

Prachtige Hotel midden in centrum, met privé parking , lekker ontbijt, kamer beetje gedateerd maar het was niet storend,
Vriendelijke personeel, met 2 minuten ben je op de markt , wij verblijven in een kamer met terrasje , kamer kan opfris gebruiken,

Datum van verblijf: juni 2021