2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 105
PricelineUS$ 112
travelup.comUS$ 121
Beoordeeld op 17 augustus 2021

Hotel zag er mooi uit, alles heel erg schoon
Vriendelijk personeel, wij hadden de normale kamer, deze was prima.De kamers met upgrade zagen er erg mooi uit
Douchen in het bad vinden wij wat minder
Het ontbijt was goed, voldoende keuze
De locatie was perfect

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

Prachtige Hotel midden in centrum, met privé parking , lekker ontbijt, kamer beetje gedateerd maar het was niet storend,
Vriendelijke personeel, met 2 minuten ben je op de markt , wij verblijven in een kamer met terrasje , kamer kan opfris gebruiken,

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 2 oktober 2020

Prachtig hotel en we hebben een leuk verblijf gehad. Overal dichtbij en toch rustig gelegen. Het personeel was heel vriendelijk en niets was een moeite teveel. De parking is bij het hotel en veilig afgesloten. Kortom, zijn prijs waard.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 16 september 2020

Keurig schoon hotel in het oude centrum van Brugge . Goed ontbijt. Staf is erg behulpzaam waar nodig. Alles op loop afstand prima te doen. Fijn dat je je auto op een afgesloten parkeerplaats van het hotel kunt parkeren.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 9 januari 2020

Mooi hotel, zeer centraal gelgen met alle highlights op loopafstand. Zeer mooie ruime kamer met goede bedden en aparte douche. Een volgende keer zullen we zeker weer dit hotel kiezen. Het ontbijtbuffet is ruim, met veel keuze en wordt iedere keer vers bijgevuld.

Datum van verblijf: januari 2020