3 personen bekijken dit hotel
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 9 januari 2020

Mooi hotel, zeer centraal gelgen met alle highlights op loopafstand. Zeer mooie ruime kamer met goede bedden en aparte douche. Een volgende keer zullen we zeker weer dit hotel kiezen. Het ontbijtbuffet is ruim, met veel keuze en wordt iedere keer vers bijgevuld.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 27 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer prettig hotel, midden in het centrum. Met eigen parkeergelegenheid tegen betaling. We hadden een mooie ruime kamer met aparte douche en toilet. Vanuit het hotel loop je zo naar de markt en de grote winkelstraten. Wij komen zeker weer terug.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Prachtig hotel, mooie en zeer schone kamers, uitstekend en uitgebreid ontbijt, goed slapende kamers. Alles was top! Zeer centraal gelegen waardoor alles op prima loopafstand is. Zeer zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijk twee-daagse verblijf gehad.
Zeer vriendelijk welkom gekregen van Joris (dank u! Uw uitleg maakte een mooie reis door Brugge)
De kamer was goed en schoon. De badkamer is mooi met bad, douche, en heerlijke Rituals shower and bath.

Het hotel ligt centraal in de binnenstand. Wat gehoriger maakt, maar dat krijg je als je in de binnenstad zit. Voor ons absoliit geen probleem geweest.

Het ontbijt is goed, met ruime keuze. Vriendelijk geholpen door de staff en receptie.

De bedden zijn niet ideaal. Twee losse bedden maakt dat we als stel niet lekker lagen. Maar desondanks 5 sterren van ons!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 februari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is perfect gelegen in het centrum van Brugge. Het is handig dat je hier vlakbij kunt parkeren.

Over het hotel zelf. Het personeel was zeer vriendelijk. De kamer daarentegen viel wat tegen. Het was niet goed schoon gemaakt, er zaten overal nog vlekken en er lagen meerdere haren in het bad. De kamer had 2 losse bedden waarvan de matrassen los lagen en deze schoven dan ook weg. Daarnaast 's ochtends gewekt door het schoonmaken van de steeg waar onze kamer aan lag. Beide niet echt goed voor de nachtrust.

Wat betreft het ontbijt. Dit was ruim maar de scrambeled eggs waren niet echt gaar. Klein minpuntje waar we later wel wat last van kregen.

Al met al een mooie locatie maar er zijn duidelijk ook nog genoeg verbeterpunten. Ik heb betere 4 sterren hotels gezien.

Datum van verblijf: februari 2019