Beoordeeld op 11 augustus 2019

Prachtig hotel, mooie en zeer schone kamers, uitstekend en uitgebreid ontbijt, goed slapende kamers. Alles was top! Zeer centraal gelegen waardoor alles op prima loopafstand is. Zeer zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijk twee-daagse verblijf gehad.
Zeer vriendelijk welkom gekregen van Joris (dank u! Uw uitleg maakte een mooie reis door Brugge)
De kamer was goed en schoon. De badkamer is mooi met bad, douche, en heerlijke Rituals shower and bath.

Het hotel ligt centraal in de binnenstand. Wat gehoriger maakt, maar dat krijg je als je in de binnenstad zit. Voor ons absoliit geen probleem geweest.

Het ontbijt is goed, met ruime keuze. Vriendelijk geholpen door de staff en receptie.

De bedden zijn niet ideaal. Twee losse bedden maakt dat we als stel niet lekker lagen. Maar desondanks 5 sterren van ons!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 februari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is perfect gelegen in het centrum van Brugge. Het is handig dat je hier vlakbij kunt parkeren.

Over het hotel zelf. Het personeel was zeer vriendelijk. De kamer daarentegen viel wat tegen. Het was niet goed schoon gemaakt, er zaten overal nog vlekken en er lagen meerdere haren in het bad. De kamer had 2 losse bedden waarvan de matrassen los lagen en deze schoven dan ook weg. Daarnaast 's ochtends gewekt door het schoonmaken van de steeg waar onze kamer aan lag. Beide niet echt goed voor de nachtrust.

Wat betreft het ontbijt. Dit was ruim maar de scrambeled eggs waren niet echt gaar. Klein minpuntje waar we later wel wat last van kregen.

Al met al een mooie locatie maar er zijn duidelijk ook nog genoeg verbeterpunten. Ik heb betere 4 sterren hotels gezien.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

De kamers waren voorzien van alle voorzieningen wel jammer dat er zo weinig vrije stopcontacten waren. De bedden waren heerlijk. Wel was onze kamer gehorig. We waren blij dat de kinderen naast ons zo rustig waren. Het ontbijt was erg goed!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Rustig Hotel, gelegen vlak achter de Markt in Brugge. Geen last van straatlawaai. Prima kamers met een leuk dakterrasje en een gezellige hotelbar. Prima uitvalsbasis voor een weekendje in het prachtige Brugge.

Datum van verblijf: september 2018