Hans B

Veiligheid

Beoordeling van Hotel Navarra Brugge
4,0 van 5 bollen9 jun 2024 beoordeeld
Prima en net hotel, goed ontbijt en perfecte ligging.
Wel veel kruip en sluipgangetjes om bij je kamer te komen. Als er brand uitbreekt ontstaat volgens ons grote paniek. Op de brandtrap lag ook nog eens vloerbedekking.
Aan de kamers te zien is het hotel nog niet zolang geleden gerenoveerd.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 jun 2024
Geachte Heer,

Hartelijk dank voor uw reaktie op Tripadvisor en via onze gastenenqûete.

Wij kunnen u meteen gerustellen! Paniek is nergens voor nodig ...
In België kan een hotel pas de deuren openen, na een volledige veilgheidscontrole door de brandweer.
Ons hotel voldoet bijgevolg aan alle regelgeving die in ons land vereist wordt.
We moeten even glmlachen wanneer we lezen dat er gekropen moet worden. Neen, u hoeft echt niet op handen en voeten naar uw kamer? Toch zijn we bijzonder opgetogen te lezen dat u genoten heeft van het ontbijt en dat u de netheid en de centrale ligging van ons hotel heeft weten te waarderen. Mochten wij u in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag. Steeds hartelijk welkom in Hotel Navarra.

Vriendelijke groeten,

1.5 km van Hotel Navarra Brugge
Word beloond met One Key
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 10 mei 2024 via mobiele applicatie

Fijn en vooral schoon hotel. Ontbijt ruim en netjes. Parkeren op eigen terrein bij hotel ad 25,- per 24 uur. Best prijzig. Centraal gelegen hotel. Wij waren er voor de tweede keer. Hele schone kamers. Badkamer ruim en clean. Kamer met goede snelle verwarming en ook een goede airco.

Datum van verblijf: mei 2024
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2024

Beste Gast,

Fijn dat u de tijd nam om uw ervaring te delen. Tevens zijn we verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
Ons hotel is inderdaad bijzonder centraal gelegen, waardoor u bij het buitenwandelen van het hotel meteen kunt genieten van uw citytrip. Wij hebben een beperkte parkeergelegenheid. De kostprijs is € 25/nacht ... dus u kunt ook langer dan 24u bij ons parkeren voor deze prijs. Een service die wij graag aanbieden, voor gasten die graag de auto aan het hotel wensen te parkeren. De mooie woorden met betrekking tot de netheid, zullen we meteen delen met onze gouvernante en haar team. Een pluim op hun hoed en terecht!

Tot slot willen we u bedanken om bij uw bezoek aan Brugge, telkens aan ons te denken. Vaste gasten zijn voor ons de kers op de taart en de beste motivatie om de ingeslagen weg verder te bewandelen.

Tot snel.

Warme groeten van het hele team!

Benedilkte De Bruycker

Beoordeeld op 23 februari 2024

Heerlijk hotel. Heel erg schoon. Super ontbijt. Erg vriendelijk en klantgericht personeel. De wellness was heerlijk. De kamers zijn geluidsdicht en de bedden geweldig. Ligging pal in het centrum en je auto parkeer je lekker privé achter het hotel. Fantastisch!

Datum van verblijf: februari 2024
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2024

Beste gasten,

We willen u heel hartelijk danken voor het vertrouwen in ons hotel. Fijn te lezen dat u genoten heeft. Dit doet ons heel veel plezier en sterkt ons om de ingeslagen weg verder te bewandelen. Mocht u verder nog suggesties hebben, dan horen we dit graag.
Weet dat u steeds welkom bent in Hotel Navarra. We staan nu reeds te popelen om u opnieuw te verwelkomen!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 januari 2024

Heerlijk hotel in hartje centrum. Van alle gemakken voorzien. Mooie familiekamer (nr 104). Zwembad in de kelder. Lekker na een dagje wandelen in de stad. Heel vriendelijk personeel en lekker ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2024
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2024

Beste gast,

Vooreerst wensen we u, uw familie en uw vrienden een voorspoedig 2024 toe. Tevens vinden we het fijn dat u de tijd nam om uw ervaring met ons te delen. Blij te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Brugge en het verblijf in ons hotel. We zullen de lof naar onze medewerkers toe meteen met hen delen. Mochten wij u in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn, dan horen we dit graag. Steeds van harte welkom.

Groeten uit Brugge,

Beoordeeld op 17 oktober 2023 via mobiele applicatie

Super luxe hotel, schone (kamer em badkamer) en wij hadden een grote kamer aan de voorkant. Als je het raam snachts dicht doet hoor je praktisch geen geluid van buiten. Er is ook een leuk niet al te groot zwembad in de kelder van het hotel en kleine fitness ruimte. Ontbijt was goed, ruime keuze uit van alles. Vriendelijk personeel. Zou hier zeker terug komen!

Datum van verblijf: oktober 2023
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2023

Geachte Mevrouw,

Van harte dank voor uw feedback die wij op Tripadvisor konden nalezen.
Fijn dat u uw ervaring deelt met potentiële gasten.
Misschien kan uw objectieve respons hen overtuigen om een nachtje in Hotel Navarra te boeken.
Alle lof met betrekking tot de netheid zullen we overmaken aan onze kamermeisjes. Zij zijn trots op wat ze doen, en dit zal hen overtuigen om de ingeslagen weg verder te bewandelen.
En eigenlijk mogen we dit vertalen naar alle collega's die dagelijks het beste van zichzelf geven om onze gasten in de watten te leggen.
Niet altijd evident en toch blijft dit onze gezamenlijke uitdaging. Dat u graag nog eens terug zou komen, is voor ons het mooiste compliment!
Tot snel.

Warme groeten van het voltallige Navarra team,

Beoordeeld op 5 september 2023

Wij hebben een super verblijf gehad. Van in 't begin voelden wij ons enorm welkom in jullie prachtige hotel. De locatie kan uiteraard ook niet beter. Ik zou iedereen die naar Brugge gaat, alleszins jullie hotel aanraden.

Datum van verblijf: september 2023
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2023

Beste gast,

Ik kan niet de gepaste woorden vinden om u oprecht te bedanken voor deze lovende woorden. Mijn hele team en ikzelf, zetten ons dagelijks in om onze gasten een onvergetelijk verblijf aan te bieden. Dat u dit ook zo heeft mogen ervaren, is een fantastische motivatie om met z'n allen de ingeslagen weg verder te bewandelen. Dat u bovendien ook uw ervaring zult delen met familie en vrienden, kunnen we enkel maar toejuichen. Zeer geapprecieerd!

Weet dat u steeds van harte welkom bent bij een volgende bezoek aan onze stad.
De deur staat voor u open ...

Warme groeten uit Brugge,