2 personen bekijken dit hotel
Hotels.com160 US$
Travelocity160 US$
eDreams160 US$
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Prachtig hotel! Hier valt niets op aan te merken. We hadden een zeer fijn verblijf. Aangename, grote kamer, ruime badkamer, zeer comfortabel bed. Mooi gebouw. Airco werkt ook heel goed, wat nodig was wegens hittegolf! Het hotel is perfect gelegen vlakbij het centrum en heeft een parking. De auto mag ook na uitchecken nog de hele dag blijven staan. Coronaproof zonder hinder ook: een envelop met sleutel en stadsplan lag voor ons klaar, apart bakje voor propere en vuile balpennen om te handtekenen, plastic schermen aan de receptie, iedereen draagt binnen een mondmasker, het zwembad is per half uur te reserveren per gezelschap, het ontbijt wordt aan tafel opgediend met de glimlach, het personeel blijft er allemaal supervriendelijk bij. Wij hadden in maart noodgedwongen moeten annuleren door de lockdown, ook dit verliep vlot en ook nu vlot antwoord op vragen bij reservatie. Klein, fijn tuintje ook, heel rustig met mogelijkheid om buiten iets te drinken van de bar. Wij komen graag nog eens terug en kunnen dit hotel enkel maar aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Geachte mevrouw,

In naam van het hele team, wens ik u persoonlijk te bedanken voor het vertrouwen. We hebben ons beste beentje voorgezet. Het zijn inderdaad bizarre tijden. U weete onze inspanningen te apprecieren, en dat juichen we toe. De veiligheid van u en van onze medewerkers krijgt immers onze hoogste prioriteit.

Dat u ons wenst te belonen met een nieuw bezoek aan ons hotel betekent heel veel en beschouwen we als een verdiend schouderklopje om de ingeslagen weg verder te bewandelen. We kijken er nu reeds naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen. Weet dat u steeds van harte welkom bent.

Algemeen Directeur

Beoordeeld op 10 augustus 2020

De kamer was kraaknet en vrij nieuw, modern. Niets op aan te merken.
Spijtig dat de koffiemachine ontbrak maar dat lag blijkbaar aan corona.
Het zwembad was in orde. Alles was goed geregeld ivm corona.
Enkel het ontbijt was sober. Omdat er geen buffet kan/mag door corona krijg je een schotel aan tafel. Dit was voldoende maar de verscheidenheid was klein en iedere dag hetzelfde. Ze konden gerust wat creatiever zijn voor hetzelfde geld...
Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam.
De parking vond ik duur.

Datum van verblijf: augustus 2020
Benedikte De Bruycker, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2020

Geachte heer,
Geachte mevrouw,

In naam van alle collega's wens ik u persoonlijk bedanken voor het verblijf in ons hotel.
We zijn verheugd te lezen dat u kunt terugblikken op een aangenaam verblijf. Dat u onze inspanningen ter bestrijding van het virus weet te waarderen, doet ons heel veel plezier. Uw en onze veiligheid krijgen immers alle prioriteit.
De wereld is veranderd … laat ons hopen dat we opnieuw naar het 'normale' kunnen overstappen.
We zijn alvast hoopvol!

Hou het gezond!

Weet dat u steeds van harte welkom bent in hotel Navarra.

Warme groeten uit Brugge.

Algemeen Directeur

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Perfecte ligging in centrum Brugge, met zwembad en saunaalles dik in orde, ontvangst, kamer,ontbijt, bar. Aanrader! Vriendelijke en warme personeelsledenleuke restaurants in de buurt........dichtbij markt, winkelstraten, zand

Datum van verblijf: februari 2020
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2020

Beste gast,

We willen u vooreerst hartelijk bedanken voor het vertrouwen! We zijn bijzonder verheugd te lezen dat u een mooie herinnering zult overhouden aan uw verblijf in ons hotel. De 5* score is een opsteker voor het hele team. Wij doen, elke dag opnieuw, ons uiterste best om onze gasten in de watten te leggen.
Dat u dit weet te apprecieren is voor ons de kers op de taart. Een motivatie om de ingeslagen weg verder te bewandelen. Weet dat u steeds welkom bent!

Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een aanrader: prima ligging (vlak in het centrum), supervriendelijk onthaal, een mooie architectuur en sfeervol interieur en een sympathieke barman. Kortom, echt een prima plek om te verblijven!

Datum van verblijf: februari 2020
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Geachte mevrouw Ilse,

Wij willen u heel graag bedanken voor de mooie feedback die u naliet op TripAdvisor.com.
Dit kan inspirerend werken voor ons en potentële gasten overtuigen om een verblijf bij ons te boeken.

Mocht u in de toekomst opnieuw Brugge wensen te bezoeken en dit gekoppeld aan een verblijf, aarzel in geen geval ons opnieuw te contacteren.

Steeds van harte welkom!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij vonden Navarra een fijn hotel. De kamers zijn groot. Het zwembad was mooi in een werf kelder. Water wel wat koud. Sauna was heerlijk. Personeel was ontzettend aardig. Vooral Stijn. Hotel ligt op perfecte locatie. Binnen paar minuten lopen sta je op de Markt. Goed bereikbaar met bus (als je auto op een PR hebt staan zoals wij). Goed verblijf gehad, wij komen hier graag terug.

Datum van verblijf: januari 2020
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Geachte gast,

In naam van het hele team wil ik u hartelijk bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw feedback neer te pennen. Dat u een aangenaam verblijf hebt gehad stemt ons blijgezind. Onze wellness is inderdaad opgetrokken in de oude wijnkelders van het huis. Fijn te lezen dat u de wagen op een PR parking geparkeerd hebt. Dat de shuttle dienst in de smaak viel, kunnen wij toejuichen. En zou houden we met z'n allen het milieu een stukje gezonder! Mocht u in de toekomst opnieuw Brugge wensen te bezoeken, aarzel in geen geval contact met ons op te nemen. Steeds tot uw dienst!

Vriendelijke groeten.