Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een aanrader: prima ligging (vlak in het centrum), supervriendelijk onthaal, een mooie architectuur en sfeervol interieur en een sympathieke barman. Kortom, echt een prima plek om te verblijven!

Datum van verblijf: februari 2020
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Geachte mevrouw Ilse,

Wij willen u heel graag bedanken voor de mooie feedback die u naliet op TripAdvisor.com.
Dit kan inspirerend werken voor ons en potentële gasten overtuigen om een verblijf bij ons te boeken.

Mocht u in de toekomst opnieuw Brugge wensen te bezoeken en dit gekoppeld aan een verblijf, aarzel in geen geval ons opnieuw te contacteren.

Steeds van harte welkom!

Warme groeten van ons allemaal.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij vonden Navarra een fijn hotel. De kamers zijn groot. Het zwembad was mooi in een werf kelder. Water wel wat koud. Sauna was heerlijk. Personeel was ontzettend aardig. Vooral Stijn. Hotel ligt op perfecte locatie. Binnen paar minuten lopen sta je op de Markt. Goed bereikbaar met bus (als je auto op een PR hebt staan zoals wij). Goed verblijf gehad, wij komen hier graag terug.

Datum van verblijf: januari 2020
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Geachte gast,

In naam van het hele team wil ik u hartelijk bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw feedback neer te pennen. Dat u een aangenaam verblijf hebt gehad stemt ons blijgezind. Onze wellness is inderdaad opgetrokken in de oude wijnkelders van het huis. Fijn te lezen dat u de wagen op een PR parking geparkeerd hebt. Dat de shuttle dienst in de smaak viel, kunnen wij toejuichen. En zou houden we met z'n allen het milieu een stukje gezonder! Mocht u in de toekomst opnieuw Brugge wensen te bezoeken, aarzel in geen geval contact met ons op te nemen. Steeds tot uw dienst!

Hotel Navarra Brugge

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Een aangenaam klassehotel op wandelafstand van het centrum Brugge met parkeergelegenheid
Ruime kamers met bad/douche ( toiletartikelen , haardrogers,..) - tv - airco
Zeer netjes!!
Er is ook wellness- fitness en zwemmogelijkheid
s Avonds kan je terecht is een sfeervolle bar met dito barman!
Kortom , een klassehotel met charme - midden in de stad

Datum van verblijf: januari 2020
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Geachte Mevrouw Chantal1407,

Van harte dank voor het vertrouwen in onze hotelfaciliteiten. We zijn verheugd te lezen dat u een mooie herinnering zult overhouden aan het verblijf in ons hotel. De mooie woorden zullen wij overmaken aan het hele team. Uw feedback is voor hen een schouderklopje om ook in dit nieuwe jaar het beste van ziochzelf te geven.

Wij wensen u en uw familie alvast een voorspoedig 2020 met heel veel verrassende momenten!

Steeds van harte welkom in hotel Navarra Brugge.

Algemeen Directeur

Beoordeeld op 17 november 2019

prachtig hotel, uitstekend gelegen, zeer vriendelijk onthaal, familiale sfeer; de kamer is zeer functioneel ingericht en zeer netjes; ruime keuze bij het ontbijt; zeer mooi en gezellig zwembad (ook fitness en sauna); leuke jazz-bar met zeer vriendelijke ontvangst en bediening; parking bij het hotel; op wandelafstand van het centrum van Brugge;

Datum van verblijf: november 2019
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2019

Beste Mevrouw,

Van harte dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaring met ons te delen. Het doet ontzettend veel plezier te lezen dat u genoten heeft. We zullen uw warme woorden overmaken aan de meer dan 30 enthousiaste collega's. Dit is een opsteker voor ieder van ons en de bekroning van heel hard werken.

Het zou voor ons een eer zijn mocht u ons hotel aanbevelen aan familie en vrienden.
We kijken er nu reeds naar uit om u in de toekomst opnieuw welkom te mogen heten in ons hotel.
Tot dan.

Algemeen Directeur

Beoordeeld op 11 oktober 2019

Locatie, locatie en locatie maar bovenal met parking. Diverse gebouwen naast mekaar die doorgetrokken zijn. Veel trapjes en hokjes maar het heeft duidelijk zijn charme. Het zwembad was ook een plus na een natte wandeltocht in de stad. Aan te raden ;;;;

Datum van verblijf: oktober 2019
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2019

Beste gast,

Vooreerst hartelijk dank voor deze uitstekende score.

Wij vinden het zeer fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was met onze gunstige ligging (op slechts 100 meter van de Markt en winkelstraten), met onze privéparking, met de charmante inrichting van ons hotel en met ons zwembad.

Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Brugge opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.