Beoordeeld op 3 februari 2019

Prima hotel, op amper 200 m van de Markt en met een eigen parking voor een 30-tal wagens (betalend). Andere parkeermogelijkheden vlakbij.
Kamers met alle voorzieningen, safe, koffie/thee mogelijkheid, mini-bar (betalend).

In de vroegere wijnkelder is een zwembad ingericht en een sauna (klein en enkel met badpak).

De ontvangst aan de receptie was prima, er werden zeer nuttige tips gegeven. Er worden verschillende talen gesproken.

In het hotel is geen restaurant, je kunt er alleen terecht voor het ontbijt. Dit is niet zeer uitgebreid, maar alles is aanwezig om de dag goed te beginnen.

Dineren in Brugge doe je best door op voorhand te reserveren. De restaurants waar wij zaten, waren volgeboekt en er moesten mensen worden geweigerd.

Brugge is een mooie stad, veel te zien en hotel Navarra is hiervoor een goede uitvalsbasis.

Datum van verblijf: januari 2019
Bedank A. K
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019

Geachte gast,

In naam van alle medewerkers wens ik u persoonlijk te bedanken voor het vertrouwen in ons hotel.

We zijn verheugd te lezen dat u mooie herinneringen aan uw verblijf overhoudt. Door onze centrale ligging zijn wij
inderdaad een ideale uitvalsbasis om Brugge te bezoeken.

Het zou voor ons een eer zijn om u opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Brugge.
Steeds van harte welkom.

Fijne middag.

Vriendelijke groeten.

Algemeen Directeur

Beoordeeld op 30 januari 2019 via mobiele applicatie

Sfeervol en mooi hotel. Kamer was schoon en netjes. Ook de badkamer was keurig en het bed was erg goed. Het personeel is heel vriendelijk en ook het ontbijt was prima. Enige minpunt wat mij betreft is de gehorigheid.

Datum van verblijf: januari 2019
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2019

Geachte gast,

In naam van de meer dan 30 enthousiaste collega's wens ik u te bedanken voor het vertrouwen in ons hotel.
We zijn biizonder blij te lezen dat u een mooie herinnering aan uw overblijft overhoudt. Echter is de gehorigheid volgens u een werkpunt dewelke wij graag verder wensen te onderzoeken. In dit geval willen we u graag uitnodigen om ons uw kamernummer door te geven. Feedback beschouwen wij immers steeds als opbouwende krititiek, een extra stimulans om dagdagelijks het beste van onszelf te geven!

Steeds van harte welkom in hotel Navarra.

Groeten uit Brugge.

Beoordeeld op 11 december 2018

Een mooi hotel op een goede locatie om Brugge te verkennen en op korte afstand van de bezienswaardigheden. Prima kamer en een goed ontbijt met meer dan voldoende keus. Zeer vriendelijke en behulpzame staf, goede ontvangst bij receptie en in de bar.
Prettig dat je bij hotel kan parkeren, wel wat duurder dan parkeergarage iets verderop.
Rustige en mooie kamer (158) aan achterzijde van hotel.

Datum van verblijf: december 2018
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Beste gast,

Van harte dank om uw commentaar met ons te delen op TripAdvisor.

Het was voor het hele team een eer om u als gast te mogen verwelkomen. We zijn trots te vernemen dat u een mooie herinnering aan uw verblijf zult overhouden. Alle lof komt toe aan het hele team. Zij die elke dag het beste van zichzelf geven voor onze gasten. Blij te lezen dat u dit wist te waarderen. Dank u wel.

Voor 2019 wensen wij u, uw familie en vrienden een schitterend jaar toe!
Fijne feestdagen!

Hotel Navarra Brugge

Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht gelogeerd. Zeer rustige kamer ook als was deze net naast de lift. Proper, vriendenlijk personeel, goed ontbijt. Ook goed dat er een afgesloten parking was (ook al was de ingang heel erg smal)
Een aanrader.

Datum van verblijf: november 2018
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018

Geachte mevrouw,
Geachte heer,

In naam van de meer dan 30 hotelmedewerkers, willen wij u van harte danken voor het vertrouwen in ons hotel.
We zijn bijzonder verheugd te lezen dat u een mooie herinnering hebt aan uw verblijf. Uw feedback met betrekking tot de vriendelijkheid van ons team en de netheid, hebben wij intussen gedeeld met de collega's.

Deze mooie woorden zijn voor hen immers een grote motivatie om het dagelijkse werk met heel veel enthousiasme verder te zetten.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 29 oktober 2018

Bijzonder fraai hotel. Zeer goed verzorgd en fijn personeel. Ruime, mooie kamers met een goed bed. Badkamer is ruim en netjes. Ontbijt is uitgebreid en erg lekker.
Ideale locatie voor een bezoek aan Brugge.

Datum van verblijf: oktober 2018
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Geachte heer Leerdam,

In naam van alle hotelmedewerkers wil ik u persoonlijk bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw hotelervaring met ons te delen. We zijn bijzonder verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Daar gaan we immer dagelijks voor!

Uw feedback helpt ons elke dag opnieuw het best van onszelf te geven. Gastvrijheid op z'n best!

Steeds van harte welkom in Hotel Navarra te Brugge.