Beoordeeld op 30 januari 2019 via mobiele applicatie

Sfeervol en mooi hotel. Kamer was schoon en netjes. Ook de badkamer was keurig en het bed was erg goed. Het personeel is heel vriendelijk en ook het ontbijt was prima. Enige minpunt wat mij betreft is de gehorigheid.

Datum van verblijf: januari 2019
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2019

Geachte gast,

In naam van de meer dan 30 enthousiaste collega's wens ik u te bedanken voor het vertrouwen in ons hotel.
We zijn biizonder blij te lezen dat u een mooie herinnering aan uw overblijft overhoudt. Echter is de gehorigheid volgens u een werkpunt dewelke wij graag verder wensen te onderzoeken. In dit geval willen we u graag uitnodigen om ons uw kamernummer door te geven. Feedback beschouwen wij immers steeds als opbouwende krititiek, een extra stimulans om dagdagelijks het beste van onszelf te geven!

Steeds van harte welkom in hotel Navarra.

Groeten uit Brugge.

Beoordeeld op 11 december 2018

Een mooi hotel op een goede locatie om Brugge te verkennen en op korte afstand van de bezienswaardigheden. Prima kamer en een goed ontbijt met meer dan voldoende keus. Zeer vriendelijke en behulpzame staf, goede ontvangst bij receptie en in de bar.
Prettig dat je bij hotel kan parkeren, wel wat duurder dan parkeergarage iets verderop.
Rustige en mooie kamer (158) aan achterzijde van hotel.

Datum van verblijf: december 2018
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Beste gast,

Van harte dank om uw commentaar met ons te delen op TripAdvisor.

Het was voor het hele team een eer om u als gast te mogen verwelkomen. We zijn trots te vernemen dat u een mooie herinnering aan uw verblijf zult overhouden. Alle lof komt toe aan het hele team. Zij die elke dag het beste van zichzelf geven voor onze gasten. Blij te lezen dat u dit wist te waarderen. Dank u wel.

Voor 2019 wensen wij u, uw familie en vrienden een schitterend jaar toe!
Fijne feestdagen!

Hotel Navarra Brugge

Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht gelogeerd. Zeer rustige kamer ook als was deze net naast de lift. Proper, vriendenlijk personeel, goed ontbijt. Ook goed dat er een afgesloten parking was (ook al was de ingang heel erg smal)
Een aanrader.

Datum van verblijf: november 2018
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018

Geachte mevrouw,
Geachte heer,

In naam van de meer dan 30 hotelmedewerkers, willen wij u van harte danken voor het vertrouwen in ons hotel.
We zijn bijzonder verheugd te lezen dat u een mooie herinnering hebt aan uw verblijf. Uw feedback met betrekking tot de vriendelijkheid van ons team en de netheid, hebben wij intussen gedeeld met de collega's.

Deze mooie woorden zijn voor hen immers een grote motivatie om het dagelijkse werk met heel veel enthousiasme verder te zetten.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 29 oktober 2018

Bijzonder fraai hotel. Zeer goed verzorgd en fijn personeel. Ruime, mooie kamers met een goed bed. Badkamer is ruim en netjes. Ontbijt is uitgebreid en erg lekker.
Ideale locatie voor een bezoek aan Brugge.

Datum van verblijf: oktober 2018
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Geachte heer Leerdam,

In naam van alle hotelmedewerkers wil ik u persoonlijk bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw hotelervaring met ons te delen. We zijn bijzonder verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Daar gaan we immer dagelijks voor!

Uw feedback helpt ons elke dag opnieuw het best van onszelf te geven. Gastvrijheid op z'n best!

Steeds van harte welkom in Hotel Navarra te Brugge.

Beoordeeld op 27 juli 2018

Aangenaam verrast tijdens een verblijf in dit hotel. Het hotel heeft een eigen betaalde parkeerplaats achter het hotel. De lokatie van het hotel is midden in de stad, de kamer was perfect met een goed bed, airco en een uitstekende badkamer. Ik denk dat er onlangs een renovatie is geweest. De staff is erg vriendelijke en behulpzaam en het ontbijt is super! Minpuntje is wel dat je voor het ontbijt appart moet betalen (18 euro).

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2018

Geachte Heer,

Wij willen u vooreerst bedanken voor het vertrouwen. Tevens zijn we verheugd te lezen dat u mooie herinneringen hebt aan uw verblijf in Brugge en in Hotel Navarra. We waarderen de tijd die u genomen heeft om uw feedback te delen met ons.

We verontschuldigen ons voor het 'minpuntje'. Gezien niet elke gast wenst te genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet, bieden wij de mogelijkheid aan onze gasten om enkel een kamer (room only) te boeken. Zo proberen we tegemoet te komen aan de wensen van 'al' onze gasten. Bij het maken van elke reservering bestaat de mogelijkheid om kamer met of een kamer zonder ontbijt te boeken.
U bent één van de vele gasten die genoten heeft van uw ontbijt. Dat u meteen ook onze ontbijtdames in de bloempjes zet, weten zij bijzonder te waarderen. Dank u wel!

Steeds van harte welkom in Hotel Navarra Brugge.