207 US$
178 US$
  • Bar/lounge
Hotel Biskajer Adults Only(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
  • Bar/lounge
Academie Hotel(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
110 US$
  • Bar/lounge
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
106 US$
100 US$
  • Zwembad
185 US$
179 US$
240 US$
214 US$
  • Restaurant
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
145 US$
Priceline
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een goed hotel. Hotel ligt mooi centraal t.o.v. Het centrum.
Wij hadden 2 kamers (zelfde type en prijs) geboekt. Er zat wel een groot verschil in de kamers kwa grote.
In 1 kamer was badkamer niet goed schoon, haren in wasbak en wc-bril vies. Dit hebben ze na melding direct opgepakt.
Service in de bar laat iets te wensen over (bar personeel moet soms gezocht worden om iets te kunnen bestellen). De thee was uitgebreid en goed verzorgd (maar daar zijn ook de prijzen naar).
Ontbijt hebben we niet genuttigd want €18,50 p.p.p.d vinden we echt absurt. Er zitten heel veel goede ontbijtgelegenheden op nog geen 5 minuten afstand waar je super kunt ontbijten (zie tripadvisor).
Wat ons tegen viel was dat je €17,- per nacht moest betalen om je auto bij het hotel te kunnen parkeren.
Het hotel bestaat uit heel veel tussen verdiepingen en trappen, hierdoor voelt het aan als een doolhof maar dit geeft ook wel weer sfeer aan het hotel. Aangezien wij iemand bij ons hadden op krukken gaf dit wel een uitdaging. Let dus op als je moeilijk ter been bent en geef dit goed aan bij de reservering anders is het lastig naar je kamer komen.
Het is een goed hotel met een goede ligging, je moet alleen afwegen of je het de kosten waard vindt.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
1 mei 2018 beoordeeld

Precies hoe het moet zijn. Perfecte service, mooie en propere kamers. Het begint al bij de aankomst. Dit voormalig klooster is werkelijk in top conditie en straalt klasse uit. De ontvangst is vriendelijk en warm. Natuurlijk is de kamer perfect op tijd beschikbaar, zoals het hoort. Leuke jazz bar, met ook daar een super bediening. Veel hotels kunnen hier iets van leren. Eén puntje van kritiek: De koffie in de ontbijtzaal mag naar een hoger niveau worden gebracht. Dit doet echter niets af aan de score die ik toeken aan deze echte aanrader. Proficiat!!

Verbleef: mei 2018
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Geachte heer,

Van harte dank voor de lovende woorden die u voor ons naliet op Tripadvisor.

Het doet ons bijzonder veel plezier te lezen dat u het naar uw zin gehad heeft. We zullen alvast uw feedback delen met onze meer dan 30 enthousiaste medewerkers.

Uw opmerking met betrekking tot de koffie vinden we bijzonder waardevol.
Graag hadden we van u vernomen of u de koffie liever wat sterker had gehad. Of was ze eerder te sterk?
Lag het aan de bonen, of eerder aan de gekozen koffie (espresso, lungo, latte, cappuccino, ...)?
Onze koffieleverancier is 'Koffie Kan', een familiale koffiebranderij gelegen in Wenduine. Het bedrijf is reeds meer dan 40 jaar duurzaam aan het ondernemen met respect voor de koffieboeren en het milieu. Waarden waar ook wij volledig achter staan.
Echter is de smaak van koffie heel persoonlijk en kan deze verschillen van gast tot gast.

We zijn trots op de hoge score! Oprecht dank je wel.

Warme groeten van het hele team,

9 april 2018 beoordeeld

Een top hotel met prachtig en schone kamer,
Met alles erop en eraan,
We waren met drie volwassenen een grote familie kamer,
Fantastisch gezellige pianobar, auto op donderdag geparkeerd en op zondag toen we weggingen pas weer gepakt,
Alles op loopafstand, heerlijk gegeten en op Segways door Brugge geweest ,top dagen

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2018

Geachte heer Schoen,

In naam van alle medewerkers wens ik u persoonlijk te bedanken voor uw verblijf in ons hotel afgelopen week.
Het doet ons bijzonder veel plezier ‘repeat visitors’ welkom te mogen heten. Zeer geapprecieerd.

Uw feedback is voor ons heel belangrijk en beschouwen we als opbouwende kritiek. Alle lof komt mijn medewerkers toe!
Ik zal de mooie woorden met hen delen, zodat zij overtuigd blijven dat de ingeslagen weg de juiste koers is die we met z’n allen varen.

Weet dat u bij ons steeds van harte welkom bent!
Tot heel binnenkort mischien?

Warme groeten van de meer dan 30 enthousiaste medewerkers van Hotel Navarra.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze beoordeling is gebaseerd op slechts één overnachting. Dit klasse hotel is uitstekend (en rustig) gelegen op slechts enkele minuten stappen van het centrum. Efficiënt en vriendelijk personeel aan de receptie. Ruime, stille en nette kamer en dito badkamer. Het ontbijt is lekker en gevarieerd.
Na de check-out kan je je auto op de privéparking laten staan terwijl je bv. Brugge verder bezoekt.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018

Geachte heer,

Van harte dank voor de tijd die u genomen heeft om ons hotel te beoordelen op Tripadvisor.

Feedback beschouwen we immers steeds als opbouwende kritiek en het helpt ons in het bijzonder om verder te groeien.
Tevens dient het als een schouderklopje voor onze medewerkers die elke dag opnieuw het beste uit zichzelf halen.
De kers op de taart!

Het zou voor ons een hele eer zijn u bij een volgende bezoek aan Brugge, opnieuw welkom te mogen heten.

Hartelijke groeten van het hele team.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi karakteristiek hotel, middenin het centrum dus alles is op loop afstand. Prima kamer, schoon en ruim genoeg. Het ontbijt buffet was heerlijk incl. champagne. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Benedikte D, General Manager van Hotel Navarra Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Geachte Mevrouw,

Van harte dank voor uw verblijf in ons hotel. Tevens vinden we het fijn dat u de tijd genomen heeft om uw ervaring neer te pennen op Tripadvisor. Uw feedback is waardevol en kan toekomstige gasten helpen in hun zoektocht naar een geschikt hotel.
We zijn bijzonder trots op onze medewerkers en uw aandacht voor hen is als de slagroom op een taart!

Dank u wel voor het vertrouwen!

Steeds van harte welkom in Brugge en in ons hotel.

Vriendelijke groeten.

Algemeen Directeur